Category: Instagram - Videos | 2013-12-26 | 23:13:42

Instagram - video



@maejorali: TBT Bizzle had the people going 🙀 at the premiere for “Believe” ♛
 

 
Postat av: Ellinor

hejhej!
jo jag har en liten konstig fråga kanske, men för kanske 1,5 år sedan läste jag en novellblogg om kära Justin och jag har försökt i flera månader att försöka komma på vad bloggen hette och försökt hitta den men jag hinner icke den! så jag undrar om ni skulle kunna "efterlysa" den bloggen haha? nån som läste den eller kanske författaren skulle kanske se det då och kunna säga vad bloggen heter. vet inte annars hur jag ska hitta bloggen och jag får lite tvångstankar att jag måste hitta den. om ni skulle kunna efterlysa den så kan ni väl säga till så kan jag förklara vad den handlade om och allt, för det kommer jag ihåg. hälsningar från en väldigt desperat tjej :))

Svar: Är det biebertime du menar?:)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-27 @ 01:32:17
Postat av: Ellinor

nej, bloggen var inte så känd som biebertime, men den hade nog ändå ganska många läsare.
handlade om en tjej som bott på Hawaii och sen hade hennes föräldrar dött och då flyttade hon till sin barndomsvän Justin Bieber som hade glömt bort henne under några år. typ så var handlingen om jag minns rätt hehe. Och jag kommer ihåg att huvudkaraktären såg ut som Ashley Benson och att Tyler Blackburn också var med.
känner ni igen den haha?? :))

2013-12-27 @ 14:51:49
Postat av: Ellinor

nej, bloggen var inte så känd som biebertime, men den hade nog ändå ganska många läsare.
handlade om en tjej som bott på Hawaii och sen hade hennes föräldrar dött och då flyttade hon till sin barndomsvän Justin Bieber som hade glömt bort henne under några år. typ så var handlingen om jag minns rätt hehe. Och jag kommer ihåg att huvudkaraktären såg ut som Ashley Benson och att Tyler Blackburn också var med.
känner ni igen den haha?? :))

2013-12-27 @ 14:51:49

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: