Category: Instagram - Bilder | 2013-12-25 | 22:31:12

Instagram - bilder

@scooterbraun: Bring the family to #believemovie today!! Great family film. #happyholidays
@scooterbraun: Bring the family to #believemovie today!! Great family film. #happyholidays
 
Postat av: Anonym

Hej!
Kommer justins fem "nya" låtar komma ut på Spotify :)

Svar: Vi vet inte, men vi hoppas på det! Vi lägger ut det så fort de finns på Spotify. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-26 @ 09:25:39
Postat av: Anonym

Vet ni säkert att justin ska sluta är orolig gröt hela natten och jag skakar gjäte mycket och mitt hjärta dunkar Göte fort kan nästas inte skriva så snälla svara anars dör jag min jul är förstörd snälla svara

Svar: Lilla vännen, Justin ska inte sluta. Du behöver inte vara orolig. Han ska bara ta en längre paus och bara vara i studion. Du behöver inte vara orolig. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-26 @ 10:21:54

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: