Category: Instagram - Bilder | 2013-12-15 | 10:16:25

Instagram-bilder

@mondgutierrez: “My interview with justinbieber airs in a bit on @tv5Manila @showbiz_police”

 @alfredoflores: #11Days #BELIEVEMOVIE
 
 @chanelonline: Date night at The Laugh Factory and Justin Bieber is here! Ridiculous

 @allieh87: Chris D’elia and Justin Bieber at laugh factory. Only in LA. #laughfactory #onlyinla #justinbieber #lalaland #hollywood at Laugh Factory

 @riariabangbang: Oy vey, what a day! I love LA! @chrisdelia @justinbieber #graduation#friends #comedy #love #justinbieber #chrisdelia #laughfactory #family #awesome #sexy at Laugh Factory

 @mikeyarana: Funny night 😂
 
 @infbuckets: This guy @chrisdelia brought out young biebs. Way to end a fxkin hilarious show #laughfactory…

Postat av: Mikaela

Varför visas Believe movie i Sverige tidigare än i USA?:)

Svar: För att i Sverige är den 25e december en röd dag, och då är inte biograferna öppna. Därför fick Believe Movie visas tidigare i Sverige. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-15 @ 17:09:27
Postat av: Anonym

Hej!<3
Har bara en liten fråga som jag hade blivit glad om jag hade fått svar på! <3
Har jag fattat allt rätt om det inte släpps någonting med Justin imorgon angående hans nya musik... Men att Justins nya skiva "Journals" släpps nästa måndag (23/12)?

Vill bara säga att er blogg är super grym!!! <3 Jag menar det till 100 procent! <3 Så fort jag öppnar min dator klickar jag in på er blogg det första jag gör för att se om n har uppdaterat någonting nytt!<3

Svar: Jag har fattat det som att datumet är framflyttat till nästa måndag, då Justin skrivit en ny låt som han också ville ha med på albumet. För att kunna få med den nya låten behövde datumet för releasen flyttas fram. Jag ska kolla upp det och lägger upp den i ett inlägg strax!
Vad go du är underbaring! Det är såna som du som gör det här 100 gånger roligare. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-15 @ 19:36:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: