Category: News! | 2013-12-26 | 21:27:36

Dagens fråga

 
 
 
 
 
 
 
Nu vill vi höra! Ni som har sett Believe movie, vad tycker ni om den? Var den bättre än Never say never och vad var det bästa med den enligt dig? Berätta! 
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Jag såg Never Say Never igår och grät 3 gånger de första 30 minuterna men när jag såg Believe Movie den 20 så fick jag bara tårar i ögonen några gånger men jag grät aldrig på riktigt. Jag tycker Never Say Never är bra för att man blir så rörd för det var så länge sedan och man är så stolt över honom men Believe Movie är bra för att han förklarar sanningen om allt median har hittat på. De är bra på olika sätt men jag kan inte välja!

2013-12-26 @ 21:47:13
Postat av: JELENATOR

De med Avalanna våran ängel👼😢 det var nog det bästa i hela believe, NSV var lite längre än believe, men tycker om båda lika mycket💝

2013-12-26 @ 22:52:27
Postat av: Malin

Såg Believe i söndags den var jätte bra! Satt och sjöng med i varje låt och när han pratade om Avalanna så började jag gråta.
Om man jämför Never Say Never men Believe så är båda bra på sitt sätt. Never say never är bra för att det var så länge sen och man bli rörd och Believe är bra föratt han har blivit mognare och mer ''seriös''. :) <3

2013-12-26 @ 23:37:50
Postat av: Isabell

Never say never är så jäkla bra men jag tror Believe movie är bättre, men eftersom det är justins filmer så är dom lika bra på sitt sätt.
Det är ju helt 2 olika "handlingar" i dom.
Men det det bästa med Believe är när man ser att Justin är glad och mår bra!
Mår Justin bra så mår jag bra!!

2013-12-27 @ 00:34:42
Postat av: Anonym

Skulle nog också säga att båda är sjukt bra fast på olika sätt. Håller med personen ovanför mig! Never Say Never var så länge sedan så man blir så glad och stolt av att se den "gamla" Justin. När man ser Believe blir man också jätte stolt för att han kommer så långt och att alla får veta sanningen bakom allt. Så båda två är mina favoriter och jag kan inte välja ut någon av de haha! De två bästa filmerna jag sett i mitt liv, som handlar om mitt liv (Justin) haha åh vad jag älskar honom!

2013-12-27 @ 01:56:26
Postat av: jag

jag måste nog säga att Believe ligger på delad första plats med never say never, eftersom det är Justins filmer, men annars så var nog Believe lite bättre men det är svårt att avgöra pga att det var så länge sen jag såg never say never....

2013-12-27 @ 09:34:34
Postat av: julia

Det var den bästa filmen nånsin! det bästa var när han pratade om Avalanna, och när han sjöng alla around the World. alla minnen från Believe Tour. åååh! jag såg den två gånger, en med min bästa vän ch en gång med min pappa och min moster. jag blev så glad när pappa sa att han har jätte mycket respekt för Justin och att han hoppas att han kommer fortsätta med det han gör enda till han blir gammal! Jag älskade Believe så sjukt mycket!!! ♥ :)

2013-12-27 @ 11:21:05
Postat av: julia

Det var den bästa filmen nånsin! det bästa var när han pratade om Avalanna, och när han sjöng alla around the World. alla minnen från Believe Tour. åååh! jag såg den två gånger, en med min bästa vän ch en gång med min pappa och min moster. jag blev så glad när pappa sa att han har jätte mycket respekt för Justin och att han hoppas att han kommer fortsätta med det han gör enda till han blir gammal! Jag älskade Believe så sjukt mycket!!! ♥ :)

2013-12-27 @ 11:21:44
Postat av: Tracy

Det var den bästa filmen jag har sett. Jag är en belieber sen 2010, när jag såg never say never för första gången började jag inse vem han egentligen va och det gjorde mig till en belieber filmen var så vacker. Jag såg BelieveMovie för typ 1 vecka sedan JAG GRÄT 5 GÅNGER I FILMEN, Det var både sorgligt och glädjetårar fick jag, Filmen inspereade mig song Never say Never, Men BelieveMovie är betydligt bättre än neverSAYnever, jag kommer sakna honom sjukt mycket när ahn tar sin rast med sin tour 1 år, men jag är så glad att filmen kom ut och att jag var en av dem första i världen som såg filmen, Tänk er att SVerige var först med att se filmen, så fantastisk, kommer aldrig glömma upplevelsen jag har haft 2013 med att vara en belieber, 2013 var den bästa året hittils, Jag vet så mycket om honom att det känns som att jag har träffat honom vilet jag inte har än, men dagen kommer att komma, Filmen var väldigt värd och se, grejen är jag kunde har tagit med mig haters för att kolla på filmen så att dem akn ändra sina tankar om honom och veta vem an egentligen e, För er som inte har sett filmen, ni skulle har gjort det för filmen är värd 100% jag vill bara se den igen allt jag vill just nu. JAG ÄSLAKR DIG SJUKT MYCKET MIN KÄRLEK FÖR DIG JUSTIN ÄR OBESKRIVLIGT, BELIEBER FÖREVIGT, LÄMNAR ALDRIG DIG, DU FINNS FÖREVIGT I MITT HJÄRTA STOR KÄRLEK TILL DIG !!!!!!!

2013-12-27 @ 13:05:26

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: