Category: News! | 2013-08-14 | 17:41:45

Milyn Jensen: ''Jag hatar att vara den som fick Justin och Selena att bryta upp''

Milyn Jensen från ''Bad Girls Club'' säger sig ha legat med Justin i december förra året efter att ha blivit introducerad av hans bästa vän, rapparen Lil Twist. Hon berättade för The Sun i söndags: ''Jag var helt chockad när jag läste att han hade separerat med Selena över vad vi gjorde. Jag hatar att vara tjejen som fick dem att göra slut.''

Milyn sa Justin förde henne, hennes bästa vän och Twist i hans egen-designade 4x4 till McDonalds efter att ha träffats på en nattklubb i Los Angeles natten den 2 december. Efter att ha köpt ''några stora pommes'' till henne och ''2 dubba cheeseburgare till sig själv'', påstås Bieber ha kört dem till en marijuana-affär och sen tillbaka till hans $4.5 miljoners LA-hem.

Efter en snabb visning påstås Bieber ha tagit med Jensen till Beverly Hills Four Seasons Hotel, där han hade en lyxig takvånings-svit dekorerad med ''vita rosor'' för deras ankomst.

''Han erbjöd mig en drink... Jag tog bara två klunkar innan vi leka. Plötsligt började vi kyssas och jag började klä av mig, det var en naturlig grej. Justin visste vad han gjorde som en man som var mycket äldre än honom. Det kändes som att han haft en lektion eller två...
Jag är ett jättestort Selena-fan och är med i Team Selena! Om någon skulle jämföra mig med henne skulle jag ta det som en komplimang. Jag har fått höra att vi är lika med vårt mörka hår och hud!''


 
Postat av: Nora

Jag tror inte

2013-08-14 @ 19:06:44
Postat av: Tussan

vad är det här säger jag bara , snart vet man inte vad som är sant eller inte. Men det här låter oxå . Dom skrev ju något likmade med kesha som inte vara sant.

2013-08-14 @ 20:47:34
Postat av: Anonym

OM detta nu är sant, låter dock inte som den Justin som jag blev förälskad i, men om det mot all förmodan skulle vara sant är inte detta något man vill höra om sin idol! Jag struntar väl hur Selena och Justin gjorde slut, det är mellan dom två och det har inget att göra med resten av världen! blir bara så arg på att folk aldrig får ha något privatliv!!

jag håller med tussan, man vet inte längre vilka rykten som är sanna och vilka som är falska - men om justin fortfarande är samma kille så skulle han aldrig göra såhär, han har mer respekt för tjejer än så..

2013-08-14 @ 22:05:00
Postat av: Agnes

Jag vet att detta inte har någonting med inlägget att göra men kan man köpa meet greet & greet biljetter i förväg och om man kan det hur långt i förväg kommer det att vara?? Vill ju så gärna träffa honom!!!!!!!

Svar: Man kan inte köpa Meet & Greet förrän biljettsläppet för alla biljetter till konserten släpps. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-08-14 @ 22:24:58
Postat av: hanna

Är nog bara en tjej som försöker bli känd! :) Alla som hamna i dejtingrykte med bieber blir ju mer eller mindre kända, men hade det varit så på riktigt hade hon ju inte pratat så öppet omdet.

2013-08-15 @ 02:20:31
Postat av: Tussan

Bieber är kanske inte ens medveten om detta ryktet för det är så många andra rykten som far runt han hinner nog inte reda ut alla rykten. Media har ju börjat spåra ur.

2013-08-15 @ 15:23:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: