Category: News! | 2013-08-07 | 18:59:15

Mark Wahlberg: ''Var inte så olydig Justin''

Skådespelaren Mark Wahlberg har varnat Justin Bieber att sluta röka gräs, bättra sitt beteende och uppföra sig mer lämpligt eller riskera att förstöra sin karriär.

Under en webchat med The Sun Newspaper skojade han:
''Lyssnar du Justin? Var inte så olydig, okej? Var en snäll kille, dra upp byxorna, gör din mamma stolt, och sluta rök gräs, din lilla jäkel''.

Något mer seriös la Mark, 45, till:
''Han är en tonåring som lever i en annan dag och ålder. Jag satt i fängelse innan jag släppte en skiva, och jag tror inte han har suttit i fängelse. Han är en tillräckligt snäll kille och du kommer att vara en tonåring. Men om du är en tonåring i strålkastaren kommer du bli kritiserad för det. Den här karriären kan vara kortlivad - du kan lika gärna vara det bästa du kan vara medan du gör det''.

Mark planerar också att jobba med Justin i en film och går kanske till och med bakom mikrofonen igen för ljudspåret. Han sa:
''Justin och jag pratade om att göra en film, vilket fortfarande kan hända. Vi har ett jättebra manus vilket kan vara hans hjälp till att göra sin debut inom film, sedan kanske vi kan göra något för ljudspåret''.
 
 
 
Postat av: Tussan

Hej! Mark verkar vara en bra kille han kanske kan hjälpa Bieber på fötterna igen jag hoppas det. Men kunde dom inte ha satt en rubrik att han och bieber skulle gör film man ska ju lägga märke till att han skojade vid det första. Jag har läst något annant från just the sun och då hade dom faktiskt lagt till en mening från en interjuv som jag själv satt och lyssnade på tre gånger och på interjuven fanns den inte med . Jag hoppas ni förstår hur jag menar.

2013-08-07 @ 20:23:11

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: