Category: Intervjuer | 2013-08-21 | 21:37:47

Leif Garret om Justin: ''Att veta vilka dina riktiga vänner är är ett heltidsjobb''

Den föredetta popstjärnan Leif Garrett pratade en del om Justin Bieber i en intervju med FOX411 som publicerades i måndags.

Garret var den största tonårsidolen på planeten under 70-talet innan den mörka sidan av berömmelsen fick tag i honom. I år fick han brottas med intensivt narkotikamissbruk. Nu kan Garrett, 51, reflektera om hur hans stjärnstatus och ger råd till Justin vad han inte ska göra för att gå i hans fotspår.

Via FOX, FOX411: Vad har du för råd till Justin Bieber?

Garrett: Att inte tro på din egen publicitet. Att komma underfund med vilka dina riktiga vänner är är ett heltidsjobb. Varje avskum, varje knarklangare, varje kycklinghök vill ha en bit utav dig.

FOX411: Finner du några likheter mellan dig själv och Bieber när du var i hans ålder?

Garrett: Jag vet inte. Jag menar, våra omständigheter är ganska olika. Detta är något han verkligen ville göra och han uppnådde det. Jag var inne i ett spel. När du har den sortens makt vid en så ung ålder, och du har allting utanför dörren, så visar du den där bad-boy-stilen. Vid den åldern -  testosteron, hormoner, alla pengar… Du ser vad du kan komma undan med. Han jobbar också mycket med välgörenhet.

FOX411: Finns det paralleller mellan ditt förra förhållande med Nicolette och på- och-av-förhållandet Justin har med Selena Gomez?

Garrett: Jag iakttog det. Han (Justin) lånade Staple Center för hennes skull. Berömmelse, pengar är vad som får oss att slitas isär. Nicolette hade just börjat modella. Min karriär fanns där. Vi skulle fått det at fungera eller bryta upp. Det är hela grejen med Justin och mig. Det fanns inget mellanting… Väldigt bra eller väldigt stygg.

 
Postat av: Tussan

Den här killen vet nog vad han pratar om . Hoppas Bieber läser detta och tar det till sig. Det är bra tips han har. Jag hoppas denhär killen får ordning på sitt liv . Det är som han säger det är inte lätt i den åldern.

2013-08-23 @ 17:48:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: