Category: Var är/Gör Justin? | 2013-08-18 | 14:08:00

Justin på Fort Lauderdale Airport i Florida (16 aug)

 
Postat av: Anonym

var är justin på väg för selena la upp en bild på instagran på henne och en kille och andra i bakgrund hon är just nu i edmonton,kanade bilden är ganska sudig men en kille på bilden liknar justin gansaka mycket enligt mig och jag tror att det är samma keps som justin har på sig på bilden här som på bilden (som sel la upp)här är en länk till bilden:who uses basic now a days? and really? what you just said was one of the worst comebacks ever and it's too overused so it has no meanings anymore @beatriiceee 3h
Read more at http://web.stagram.com/n/selenagomez/#mw6zda5TT6WeXt3Y.99 vad tror ni? är det justin eller är det bara jag som inbildar mig?

Svar: Det är väldigt svårt att säga om det är Justin på bilden eller inte. Jag kan tyvärr inte heller säga vart Justin befinner sig för tillfället, om han är kvar i Miami eller om han har rest tillbaka till LA eller om han är någon annan stans. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-08-18 @ 18:33:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: