Category: Instagram - Bilder | 2013-08-21 | 15:11:54

Instagram - bilder

@alfredoflores: Family vacation
 
 @aubreestorm: Very cool picture! #believetour
 
 
Btw, jag är en av de nya bloggarna här! Om ni vill veta mer om mig, vem jag är och hur jag ser ut så kan ni kolla in min blogg HÄR. Hoppas ni kommer tycka om mina inlägg! 
 
Postat av: Alice

Hej! Jag älskar Justin Bieber och er blogg! Ni är så himla snälla som bloggar och försöker ta reda på så mycket ni kan om Justin så att vi beliebers kan läsa om det! Tack så mycket för det <3

Jag har en fråga också, vet ni om Justin Bieber kommer till Sverige igen och har konsert? När kommer han och när släpps biljetterna? Skulle bli jätteglad om ni svarade! Kram <3

Svar: Tack så mycket Alice! Det är kommentarer som dessa som gör det hela dubbelt så kul. Det tackar vi för!
Vi vet att Justin kommer tillbaka till Sverige, men inte när han kommer. Personer i hans crew har bekräftat att de kommer tillbaka, men inte när de kommer.
Biljetterna till Believe Tour släpptes i juni eller juli 2012, så de borde göra det nästa gång också. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-08-21 @ 17:04:08

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: