Category: Jelena | 2013-08-25 | 16:35:37

De bad henne att inte träffa Justin mer

Efter Selena Gomezs 21- årsdag den 27 juli såg det ut som Jelena var påväg mot en återförening. Efter födelsedagen berättade Selenas föräldrar att det här var droppen. De sa även till henne att Justin var en riktigt dålig person. De sa att han måste försvinna ur hennes liv, annars kan de inte var en del av hennes liv där även hennes nya lillasyster ingår. Selena var enligt uppgifter förkrossad då hon sattes i en possition att välja sin första kärlek eller sin familj. Efter festen gav Selena en intervjuv försäkrande om att hon var singel. "Jag är defenitivt singel och njuter av att vara det" sade hon till Associated Press. 
 
Vad tror ni, är det helt slut mellan Jusin och Selena? 
 
 
 
 
 
Postat av: Lovisa:)

Nej det tror jag verkligen inte, båda är säkert fortfarande intresserad av varandra:))))

2013-08-25 @ 17:04:59
Postat av: Tussan

jag vet inte riktigt vad jag ska tror . Men har hennes föräldara varit med i en interjuv eller var har dom fått reda på detta.

2013-08-26 @ 16:30:11

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: