Category: News! | 2013-08-21 | 17:37:00

Ariana Granade & Jai Brooks uppbrott efter Justins kyssfoto

 

Kan Ariana Granade och hennes pojkvän Jai Brooks uppbrott berott på Arianas kyssfoto med Justin? Ariana och Jai hade precis firat 10 månader tillsammans, men verkar efter rykten vara över. Efter att ryktet spridits tackade de båda för allt stöd från fansen på twitter, men uppbrottet är ännu inget som är bekräftat från paret. 

Ariana öppnade upp på några av Justins Believe tour och har även samma manager (Scooter Braun) som Justin. När hon sedan la upp en bild av henne bli kysst av Justin på kinden blev fansen som galna. Ariana försvarar sig sedan på twitter: "Alla tejer får vara vän med killar. Ta det lugnt."  

Vad tror ni? Kan den bilden förstört Ariana och Jais förhållande? 

 

 
 
Jag heter Matilda och är också ny bloggare på JustinDrewBieberSWE och det ska verkligen bli roligt att blogga här. Om ni vill veta mer om mig kan ni kolla min blogg r och också följa min twitter @LansMatilda. 
 

Postat av: Anonym

Jag tror nog inte att det har någon betydelse! Det var ju bara en liten puss på kinden och justin är väll ihop med Selena?

Svar: Det är oklart just nu om Selena och Justin dejtar. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-08-21 @ 18:28:39
Postat av: Raoe J

OMG! är det därför hon raderade bilden på insta??

2013-08-22 @ 17:01:17
URL: http://raooroj.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: