Category: Intervjuer | 2013-04-04 | 22:30:28

Video: Teen Vouge- Justin berättar om sin största influser inom musiken

Justin kommenterar hans musikaliska inspirationer Michael Jackson, Boyz II Men och Tracy Chapman, Bieber säger också  att han är glad att göra det han älskar och att han lever en dröm. Kolla in videon:


"Min största influenser inom musiken... Jag skulle nog säga, du vet, Michael Jackson, Boys II Man, Tracy Chapman... Jag skulle vilja arbeta med Jay-Z, jag gillar Jay-Z. Detta är en dröm som blir verklighet, att göra det jag älskar, för livet, att göra så många människor glada, det är galet."

Justin är på omslaget i maj numret av tidningen som kommer att säljas från och med den 16 April, fast bara i USA och vissa europeiska länder.

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: