Category: Fans | 2013-04-09 | 15:26:00

Överraskning till Justin när han kommer hit?

 
Frankrike har överraskat Justin två gånger nu när han har varit där.

Första gången så höll alla upp merci lappar i luften, som betyder tack.
andra gången (igår) så höll dem upp belieber lappar.




nån som vet om det är något projekt som är stort som vi ska göra här i sverige?
Eller om nån har en idé?


Postat av: Anonym

Ljushavet är det jag vet iaf :)

2013-04-09 @ 21:53:15
Postat av: FELIICIA

Vi i Sverige ska ju ha Lila Ljushav, man laddar ner en app som lyser lila på mobilskärmen. Så när justin sjunger 'believe' ska alla hålla upp mobilerna i luften! Sjukt coolt! :D

Svar: Jaha, det hade jag(Lina) ingen aning om. Vad heter den appen då?Då kan vi slänga upp ett inlägg på bloggen om att alla ska ladda ner den! ;)
otroligt coolt!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-09 @ 22:40:11
URL: http://feliicialinnea.blogg.se
Postat av: FELIICIA

haha, oj. jag trodde alla visste det. Den heter iallafall "LED torch" tror jag. Det finns en facebook sida där dem har all information. Jag tror den gruppen heter 'Ljushav - Justin Bieber konsert 22/23 April 2013'. :D

Svar: haha jag har inte haft tid att kolla upp det.Jaha okej tack så mycket! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-10 @ 10:00:33
URL: http://feliicialinnea.blogg.se
Postat av: Anonym

Den första konserten alltså den 22 April ska alla ha en skylt där det står " Welcome to Sweden Justin❤ "
Kan ni snälla skrive det här på era blogg så att alla vet? :)

Svar: Javisst självklart det kan vi göra ;)finns det någon facebook sida som håller i det här? som vi kan länka till? :) <3
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-10 @ 23:00:18
Postat av: Lisa

Man ska blåsa upp lila eller blå ballonger den 23 och mobil-lila-appen-ljus den 22 vet inte om det är sant kanske bara är rykten!

Svar: Jaha okej!fan vad bra!
hoppas dem "ryktena" är sanna. För då kommer han verkligen komma ihåg oss ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-12 @ 19:05:15
URL: http://gomezdaily.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: