Category: My Bieber Experience | 2013-04-27 | 22:16:00

Olivias Bieber upplevelse - April 2013

Det började med att jag och min kompis kom till globen vid 12 tiden. Vi hade ståplatser så vi ville såklart komma så långt fram som möjligt. 
När vi satt ute och väntade på att få komma in i globen var det så sjukt kallt!! (men vad gör man inte för Justin?). Men vi satt alltså där ute i 5 timmar. När man fick släppas in bad dom alla att sätta sig på golvet, har ingen anning om varför?
 
När klockan var 19.30 kom förbandet "The Foo". Dom var helt okej men inte så jätte bra. Sen var det bara att vänta på Justin. Folk svimmade framför oss innan konserten ens hade börjat men jag förstår det för det var så jävla varmt!!
Vid 9-tiden började en klocka ticka på skärmen 10 MINUTER KVAR!!! Man hade typ panik!!!
 
Sen kom Justin hängandes i ett par vingar!!!! Jag inte liksom inte fatta att jag såg han efter 5 år som Belieber!! 
Sen sjöng han massa låtar!! JAG SKREK LIKSOM SÖNDER MIN RÖST!
Eftersom att trycket var väldigt "hårt" och det var så sjukt varmt så höll jag på att svimma, men en av vakterna såg det så dom tog en vatten flaska och spruta i hela ansiktet på mig haha. 
Sista låten var baby, DÅ HADE HAN INGEN TRÖJA MAN DOG JU TYP!!!!! 
När konseten var slut grät jag i sträck i 3 timmar. Men jag har fortfarande inte fattat att jag har sett JUSTIN BIEBER!! Han var liksom 5 meter i från mig. 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: