Category: My Bieber Experience | 2013-04-27 | 22:08:00

Linas Bieber upplevelse - 20 april 2013


Vaknade ganska tidigt och var as taggad! Gick runt i huset och kunde inte alls sitta still. Var helt jätte stirrig och typ skakade. Vid halv två åkte jag och mina två vänner in till stan och tog sedan tåget in till Danmark vid 2 tiden. Vi gick av tåget vid 3 och gick till Mc Donalds för att käka.  Jag stod i en toalettkö i 45 minuter så när jag var klar hade Frida och Hanna redan stått i kö, handlat och ätit upp. Fick stressa mig i maten innan vi gick till Parken (där konserten skulle hållas). Där var redan fullt med folk och klockan var 4 någonting. Där gick/sprang vi runt hela stadion och var helt mindfuck för alla skrev överallt och det kom en svart buss och alla trodde att det var Justin. Tillslut ställde vi oss i kö framför porten vi skulle gå in i och väntade på att bli insläppta. Detta tog nog en timme? 
Vi kom in och stod i ytterliggare en toalettkö innan vi gick till våra platser. Vi satt nästan längst upp men vi såg scenen bra men som sagt så var det väääldigt långt ifrån. Det fanns dessutom inga stora skärmar vända åt vårt håll. Vi satt där en stund innan vi gick ner för att handla vid 6. Där stod vi sedan i kö i ca en timme innan vi fick något handlat och vi gick sedan åter till våra platser. Vi satt där och väntade, klockan blev halv åtta men ingen kom. (det stod på biljetten att det skulle börja då). 
Vid kvart över åtta kom det in en kille som vi först trodde var Cody Simson, haha men det var det inte. Det var någon dansk x-factor vinnare eller något? Han sjöng till typ kvart över och sedan fick vi vänta ännu längre. Ingen kom och vi satt och väntade och väntade. Jag blev extremt kissnödig men vågade inte gå på toa eftersom att jag trodde att Justin skulle komma när som helst. Men han kom inte och jag tog risken att springa på toa. Var skit rädd att jag skulle missa när han kom så jag sprang som en galning och bad till gud att han inte skulle komma förren jag var tillbaka. Jag hann men jag hade inte behövt stressa för vi fick sitta och vänta i ytterliggare 45 minuter. Vid 9 kom Justins dj in och började värma upp och kvart över 9 började en klocka räkna ner att det var 15 minuter kvar innan Justin skulle komma. När det var 10 sekunder kvar började alla räkna ner och shit det var helt sjukt. Sen kom Justin inflygandes på sina stora vingar och jag tapapde typ andan. Jag var hyfsat lungn faktisk men när han landat och började sjunga All Around The World så fick jag värsta chocken och börjad gråta riktigt mycket. Tårarna rann och hela jag skakade. Grät mig igenom hela ALAYLM och Take You.
Sen fortsatte konserten och känslan var obeskrivlig. Jag hade kikare med mig (hehe) och då såg jag faktiskt riktigt bra. Kom jätte nära in på Justin och jag är så glad att jag tog med mig kikaren! Fick dock inga bra bilder och videosarna blev också riktigt dåliga men man hör iallafall.
Och det negativa var nog att ljudet på Justins mick inte var så bra för man hörde knappt Justin.. Men stämningen inne på arenan var helt sjuk och åh det var så underbart! Allt var bra och jag är så så så lycklig! Men det bästa var nog när Justin satte sig vid pianot och spelade Believe och alla lyfte sina lappar där det stod PROUD på! Det var så sjukt cool och fint och underbart på alla sätt! Jag ville aldrig att det skulle ta slut.
Det slutade vid 11 tiden och nu skulle vi försöka hitta mina föräldrar. Vi gick runt i Köpenhamn i en timme och hittade inte mina föräldrar förrens vid 12 tiden. Och där var helt sjukt med folk när vi skulle köra ut och jag kom inte hem förren vid halv två. Var helt galet trött och mina ben och rumpa värkte. Det dunkade i huvud och öron för ljudet där inne var helt sjukt högt. Jag hade dessutom ont i halsen för allt skrikande och sjungande. MEN GUD SÅ GLAD JAG VAR OCH ÄR!!! HAR DRÖMT OM DETTA I ÖVER TVÅ ÅR OCH JAG KAN INTE BESKRIVA HUR STORT DETTA VAR FÖR MIG!! BÄSTA DAGEN I MITT LIV! OCH JAG ÄSLKAR JUSTIN SÅ HIMLA MYCKET OCH JAG KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA DENNA DAGEN, ALDRIG NÅGONSIN. ∞ A BELIEBER 
(hennes blogg hittar ni HÄR)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: