Category: News! | 2013-04-18 | 09:14:11

Justin kommer vara med i serien The Simpsons


Justin Bieber har redan visat att han är en riktigt bra och  stor sångare, men också även en utmärkt skådespelare.Igår (Onsdag 17 april), publicerades det en nyhet på webbplatsen Beautiful Ballad, där dem bekräftar att Justin kommer vara med i ett avsnittet av serien "Simpsons" .
Justin Bieber är gäst för det nya avsnittet av Simpsons, som kommer att sändas på FOX. Justin kommer skådespela tillsammans med Patrick Stewart i komedin som varar i ca 30 minuter.
I avsnittet så uppmuntrar Marge, Bart att utforska sin kreativa sida och han "reserverade" sida försvinner snabbt när han anställer Marge vackra dotter Slava(i uttrycka av Bill Hader), Zhenya (Jane Krakowski röst), som dess nya ryska pianolärare.
 
Samtidigt så är Homer chockad när han förlorar de två sista delarna av sitt hår, och besöker en mängd chapelarias att hemlighetsfulla sin nyfunna skallighet från Marge.
 
Tydligen, så är Justis roll liten . Avsnittet kommer att sändas söndagen, den 12 maj!(I USA, vi försöker hålla utkik när den sänds i Sverige. Tror inte ens att Simpsons går på TV längre? eller? Annars försöker vi lägga ut programmet här på bloggen, så håll utkik! ;))

Postat av: karolin weman

Hej! Jag har fått tag på bättre biljetter och säljer därför min parkettbiljett till den 22a för 900 kr. Om ni känner någon som är intresserad eller om ni vill vara jättegulliga och lägga upp ett inlägg om det så att jag kan få den såld, skulle jag bli super glad. Jag nås på [email protected]

Svar: Hej!javisst, vi lägger upp ett inlägg på bloggen! ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-18 @ 15:00:27
Postat av: Fan 1#

Jo, jag brukar kolla på den .. På 6:an 19:00
O 20:00

Svar: Jahaaa!!tack så jättemycket!! :) vad bra, det är ju bra! ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-18 @ 19:37:59

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: