Category: News! | 2013-04-13 | 00:32:42

"Justin Bieber är min första kärlek," säger Noah Cyrus


I en intervju i veckan för TeenVogue, Noah Cyrus, syster till Miley Cyrus, rapporterade några bra och dåliga fakta på att ha en världsberömd syster, en av dem bra delarna var när hon fick träffa, Justin Bieber.
 
'' När jag träffade Justin Bieber, så kunde jag knappt prata. Jag började bli galen, " sade Noah. Hon minns fortfarande det ögonblicket : "det var en underbar show i Kanada, och efter att han gick klädd för att uppträda, så typ stal jag hans kläder, och han vet inte det ännu. Stylisten var Miley som hade klätt upp honom för det, då hade hon hans saker, så jag tog med mig det hem! Justin var min första kärlek. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: