Category: News! | 2013-04-08 | 22:33:11

"Jag bryr mig för mycket om honom", Selena förklarar sitt uttalande med att hon fick Justin att gråta

Ex-flickvän av Justin Bieber, Selena Gomez, är i fullgång just nu att göra reklam av  hennes nya singel,"Come And Get It"och i en intervju som hölls imorse (måndag 8 april), hos Ryan Seacrest, Selena  ifrågasattes om den nya låten var menad till Justin?

Enligt Selena, så säger låten, "Jag älskar dig för mycket för att kunna att dölja det, denna kärlek är inte över",  den har ingenting att med hennes förflutna med Justin att göra. "Ärligt talat, för att vara 100% ärlig, så är låten egentligen inte om en viss person."

I en annan intervju i morse, denna gång till  ett radioprogram,JohnJay And Rich, så tillfrågades Selena om hennes uttalande under en intervju på David Letterman -där hon kommenterade att "hon gjorde så att Justin började gråta"- men Selena säger att det bara kom upp i huvudet just för den stunden, och när radiovärden frågade om hon verkligen gjorde så att Justin började gråta, så svarade Gomez skrattande:"Nej, det är lugnt. Jag bryr mig för mycket om honom. "

Här är intervjuen med David Letterman, vid 5:34




Postat av: Tussan

Åh har du tänkt på en sak media har inte skrivit lika negativa saker om Bieber nu på ett tag. Det är ju jättebra.

Svar: Jaa, det är awesome!!Hoppas det stannar ett tag nu och bara blir massa positivt! ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-09 @ 20:02:25

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: