Category: News! | 2013-04-17 | 20:53:00

Wonderland Magazine


I en intervju den här veckan i tidningen Wonderland medverkade en rapparen och vän till Justin Bieber vid namnet Jaden Smith, han var förband för två shower i mars, på O2 Arena i London. Kolla in utdrag från intervjun där Bieber citeras:

Han var i London för att öppna två shower för hans bästa vän, Justin Bieber, på O2 Arena, och med det, försökte han att tvinga sina fans. "De blev galet varje gång de satte på en låt. Det var häftigt."

Men detta var en turné som blev berömd på grund av ett märkligt beteende från Bieber: Gick utan tröja i kylan i London, kom försent två timmar, han fick åka till sjukhuset pågrund av andningsvårigheter och även slagsmål med paparazzis.

Värst av allt var den natten som kommer att kallas "årsdagen av misslyckade Bieber" . När firandet av han 19 åriga födelsedag avbröts pågrund av att hans vänner bla var tvungna att lämna klubben Cirque du Soir. Men Jaden har glömt dessa stunder, sade han, "Jag gick till hotellet.  jag gav honom en Cartier. Och sedan gick jag för att se bildspelet av Kanye West. Jag gav honom ett kärleks armband och inte klockan. Detta snittet, men han tyckte det var coolt. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: