Category: Bilder | 2013-04-30 | 15:04:38

En till bild på Selena, Ashley Benson, Ryan Good i Los Cabos, Mexico.



Postat av: Saida

Hej,
Jag heter Saida. Ni har säkert fått jätte många såna meddelanden och det här kommer troligen vara långt, men snälla fortsätt att läsa det!! Det kommer vara uppdelat i några berättelser som berättelse 1 och 2 😊😭😭😭

BERÄTTELSE 1:
2009 var ett jätte jobbigt år! Det var då vi fick beskedet att min mamma hade cancer :,( Jag va bara 12 år gammal:( pappa, jag ,min tvilling och min lilla syster var jätte ledsna över det:( och under den tiden började jag att tappa tron på mig själv 😞 och jag trodde att jag var helt värdelös m.m men till tack vare Justin Bieber började jag få tro på mig själv:) det är det Justin lär ut att du ska tro på dig själv och Never Say Never!!!

Mamma gjorde operationerna och fick cellgift och senare 3 år efter åt va cancern borta 😊 tack gode Gud !!!

Mamma mår mycket bättre nu och vi har det jätte bra 😊

BERÄTTELSE 2:

Nåt år tillbaka från idag gick jag runt igen och tänkte att jag va värdelös :/

Min familj sa alltid till mig att jag är värd jätte mycket ❤ och att de älskar mig m.m. Det värmde jätte mycket men jag ville höra det av någon annan också så jag gick in i mitt rum och la mig på min säng sen så skulle jag lägga på musik men jag visste inte vilken låt jag skulle ta för jag hade för många och jag orkade inte mer så jag trak på (blanda alla) och born to be somebody by Justin Bieber) kom upp och plötslig kändes det som jag är värd väldigt mycket och speciellt för min familj 😊

Efter det där så vet jag att jag är värld väldigt mycket och jag har en väldigt stor betydelse i min familjs ögon:) jag älskar dem och dem älskar mig och det är jag väldigt tacksam över!!! ❤ 😃

Jag skulls villa träffa Justin Bieber för att han har verkligen förändrat mitt liv!!!! 😊 SNÄLLA KAN NI HJÄLPA MIG SÅ ATT
JAG FÅR TRÄFFA HONOM PERSONLIGEN? Snälla snälla snälla jag har försökt så mycket att han ska märka mig och att jag ska få träffa honom men jag har inte lyckats så SNÄLLA HJÄLP MIG? 😊

Jag och Justin har jätte mycket gemensamt som t.ex 28 februari 2012 hade jag och han samma kläder utan att veta om det.

När han var och bowlade 2012 under våren med sina kompisar så var jag och bowlade med mina kompisar utan att veta om att han gjorde det.

När han spelade pingis med Ellen så spelade pingis med min bästa vän samma dag.

Det finns fler än 20 fler exempel men jag vill inte att meddelandet ska vara för långt för att då orkar ni kanske inte läsa det?

Jag älskar Justin för att han är den perfekta killen för mig:) alla beliebers säger så men det känns så äkta den här gången!!
Jag älskar honom också för att han är hjälpsam, han bryr dig om andra, han är busig, rolig, söt, gullig, snygg, jag älskar hans personlighet, hans leende och han är BARA HELT PREFEKT FÖR MIG!!

Det skulle betyda så mycket om jag fick träffa honom !!! SNÄLLA!!

Snälla kan ni försöka att få alla belieber att försöka få honom att märka mig innan min födelse dag? 24 maj? Snälla<3

Svar: Det var en väldigt kämpig tid du har gått igenom! tänk att en person, som inte närvarar kan göra så mycket. Justin är verkligen en fin person, jag förstår verkligen att han har hjälpt dig osv. Han har gjort exakt samma sak med mig(Lina).

Vi har tyvärr inte någon kontakt med nå team som kan fixa så att man kan träffa honom. Men min idé skulle vara att du skickar in hela din historia och berättar allt till universal music som siktar in sig på Justin, [email protected] ;) Hoppas det fixar sig, ha det bäst!
STOR KRAM <3
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-05-01 @ 11:42:44
URL: http://www.twitter.comsaidathabet
Postat av: Saida

Tack så mycket :) jag ska göra det :)KRAQM!!<3

2013-05-03 @ 11:02:32

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: