Category: News! | 2013-04-04 | 00:22:04

Chris Brown stödjer Justin och säger att han vet hur det känns



Även om dem kanske inte alltid är tillsammans på grund av deras karriärer. Sångare Chris Brown och Justin Bieber har en bra vänskap, och båda börjat sin karriär när de var unga, båda har passerat  svårigheter och kontroverser med median.

Under en intervju med radio, Power 105,1, i "The Breakfast Club", så jämförde Chris Brown några av Justins nuvarande problem med ngra av de problem som han varit med om.



"Jag känner Justin personligen och han är en trevlig kille, men folk som vill ha omringas han av. För närvarande har han massa av kameror runt sig, jag kunde redan känna vad han känner.  I detta fallet om hur Justin känner sig, det är bara en fråga om hur jag kände, det handlar om att vara ung, att ha en obegränsad värde av pengar... Och sedan, på samma gång, så har du massa som kommer att säga, "Hey, dude, du better dig som en idiot nu", jag var som sagt med om detta och jag lyckades förbättras så småningom. Jag känner att median... De pekar ut de svarta pojkarrna som är med honom och säger att det är därför Justin gör si eller så... Jag är mycket glad, att jag inte är inblandad! 

Nu när han har varit med om alla dessa problem, så kommer han bli  man, han är ju bara 18* år. Jag förstår vad han går igenom. Jag säger inte att, "han är en dålig unge", eftersom det är han inte. han älskar att göra sin musik, det bara är lite förvirrande nu. Många kameror, för mycket tryck, spela mot människor hela tiden. Jag ber för honom, jag ber för mig själv, men han kommer att behöva gå igenom det, han kommer att få. Vi båda är stora artister. Han är en Elvis [Presley] baby. "

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: