Category: Believe Tour 2012/2013 | 2013-04-21 | 18:12:07

Bra saker att tänka på till konserten!

Här kommer lite tips på vad som är bra att tänka på! 
* Det kostar 20 kr för att lämna in jackan och väskan inne i globen.
* Du får INTE ta med systemkamera. Digital kamera det vet jag inte. Men varje konsert jag går på så har jag med mig digitalkamera! 
* Under låten "Believe" kommer alla ha mobilen uppe med lila färg. (Gäller alla dagarna!) Appen heter LED - ficklampa HD - Flashlight.
* Den 22 april kommer alla ha upp en skyllt där det står "Welcome To Sweden Justin" under låten "All Around The World" (Som är den första låten). Ni kan kopiera ut bilden och läsa om mer info HÄÄR
* Den 24 april är sista dagen då kommer alla hålla upp lappar där det står "We believe in you" under låten "Be Alright" läs mer HÄÄR
 

Hoppas ni alla verkligen kommer ha super kul! 
En sak att tänka på mer är att utanför globen är det kallt! (Eller ja, om man har shorts)
Men när ni kommer in så är det mycket människor och man trycks och hoppar så blir man jätte varm!
Man blir jätte torr i munnen så det är bra att följa med en vatten flaska som ni kan ha i bilen eller något?
 
Jag själv kommer ha på mig shorts men över kommer jag ha mjukis byxor så när jag går in vid biljetterna tar jag av mig dom och kastar dom.
 
NU HÄNDER DET! VI HAR JU VÄNTAT I FLERA ÅR PÅ DET HÄR! 
Postat av: Anonym

Kommer det säljas några Justin Bieber tröjor innan den börjar? :)

Svar: jag vet faktiskt inte men jag tror det!! :) //zeynab
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-21 @ 18:39:53
Postat av: Paula Sorik

Kommer det säljas några Justin Bieber tröjor innan den börjar? :)

Svar: jag vet faktiskt inte.. men aa jag tror det! ;) //zeynab
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-21 @ 18:40:29
URL: http://dianasphotos.blogg.se/
Postat av: BELIEBER

Jag har ståplatser den 23, så jag kommer att åka dit rät tidigt för att få bra platser. Men om man ska lämna in jacka och kommer inte alla bara springa före då? Eller har dom ngt system för det?
Tacksam för svar :)

Svar: Jag tror de är en kö :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-21 @ 19:30:04
Postat av: Keo

http://www.youtube.com/watch?v=vkkHwHqT1vs
En video från danmark ;) Lite skakig kanske..

2013-04-21 @ 23:42:15
Postat av: chanelle

hur ser appen ut för det finns ingen, som heter så??!

Svar: De finns till Iphone iallafall:) Men de spelar ingen roll vilken app:) Bara du har lila ljus :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-22 @ 12:10:36
Postat av: chanelle

hur ser appen ut för det finns ingen, som heter så??!

2013-04-22 @ 14:24:10
Postat av: jasmin

Ha så kul.. själv kmr ja typ gråta ijäl:(

2013-04-22 @ 16:29:58

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: