Category: News! | 2013-04-20 | 21:51:57

Belibers är ni taggade?

 
Imorgon kommer Justin till Stockholm, Sverige!
det är helt sjukt, helt ofattbart från min(Linas) sida. jag kan inte förstå det. jag börjar fatta det lite nu, och det bara pirrar i min mage, en pirrig känsla som jag aldrig känt förr. jag är nervös!
men jag hoppas att allt blir jättebra och att alla får en chans att se honom.

Vi kan ju meddela att det kanske inte kommer vara världens bästa bloggning från vår sida nu, när Justin är i stan. Så ni är beredda på det.
Men men... hoppas alla får ett par minnesvärda dagar nu och alla är snälla mot varandra! så ses vi!!!

här är en karta över globen och dem olika ingångarna ;)


Postat av: BELIEBEREVER

är skit taggad och nervös häng med på tvn imorgon på svt lilla aktuellt

Svar: tack tack!!! för infon den ska vi sprida ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-21 @ 00:17:31
Postat av: Michelle

Är justin på hotelet nu?

Svar: Globen:)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-04-21 @ 13:50:50

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: