Category: Jelena | 2012-09-17 | 22:07:43

Varför Justin älskar Selena:

Justin älskar verkligen Selena, och nu vet vi exakt varför han gör det! Läs vidare för alla detaljer i Justins nya avslöjande!

Justin Bieber berättade vilken typ av kvinnor han attraheras av för Top of the Pops tidningen. De tog också reda på vad han tycker om Selena Gomez!

"Jag dras till någon som är en god lyssnare, som är där för mig och som uppmärksammar vad jag säger,"
berättar Justin för Top of the Pops tidningen. Dessutom är Justin intresserad av en kvinna som uppskattar hans mjukare sida! "Dessutom är jag mycket tillgiven så jag behöver någon som är lika tillgiven som jag." Men precis som de flesta män vänder Justin sig inte bort från en snygging! Om Selena, säger Justin, "Hon är het. Naturligtvis vill alla killar att sin tjej ska vara snygg, vilket Selena är. Men jag gillar att skoja runt och dra skämt också, så jag gillar att vara runt människor som får mig att skratta och dela min humor. Det gör Selena helt klart. Hon är en riktigt bra person och jag tycker att hon har ett av de bästa leenden i världen. "

-justindrewbieber



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: