Category: | 2012-09-07 | 21:44:00

Tävlar hos onlydemi.blogg.se

Hej!
Jo, nu är det så här att jag är med och tävlar om 2 biljetter till Justin,s konsert den 22 April 2013.
Jag har varit med i andra tävlingar på bloggar, facebook osv... men inte vunnit någonstans! :'(
Anledningen till varför jag är med och tävlar den här gången är för att jag inte ger upp. Jag ska få tag på biljetter förr eller senare! :')
Jag drömmer mardrömmar nästan varje natt som handlar om Justin. :O Fattar inte varför egentligen... :S Helt wierd. I alla fall så försöker jag fortfarande få tag i biljetter till mig och min kompis. (Btw: Min kompis försöker också vinna biljetter men har inte heller vunnit än) Det är tänkt att vi ska gå tillsammans men jag är rädd att ingen av oss kommer att få gå om det ska fortsätta såhär. :(
Jag lovar att jag har varit med i MINST 20 olika tävlingar (Jag överdriver inte!) men inte haft turen att vinna.
Jag har skrivit massa långa motiveringar (på de andra tävlingarna som jag inte vann på) men allt förgäves! En gång mejlade jag en motivering som var så lång så att jag behövde "skala av" meddelandet
eller vad man ska säga.. så att det faktiskt blev så att jag fick skicka 4 meddelanden men jag vann inte ändå! Hur mycket jag än försöker så går det aldrig ända fram.
Den här gången tänker jag avsluta motiveringen HÄR OCH NU så att det inte blir för mycket att läsa.
 
Postat av: Anonym

Har du inte heller fått tag i biljetter? :(

2012-09-08 @ 21:43:46
URL: http://bieber.blo.gg
Postat av: Julia

Svar: Jo till den 23 men jag kan inte gå då. :(

2012-09-10 @ 15:24:02

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: