Category: Artiklar/Tidningar | 2012-09-23 | 22:05:50

Hela POP intervjun:

-Har din romans med Selena lärt dig mycket om tjejer?

”Jag har absolut lärt mig massa saker, men jag kommer alltid fortsätta lära mig nya saker om tjejer.”

 

-Vad irriterar dig allmänt med tjejer?

Justin svarade efter en lång paus, ”Hm…De tar lång tid på sig att göra sig i ordning. Jag är inte så snabb, men tjejer har smink och allt.”

 

-Om ni båda ska på en awardshow, hur lång tid tar det för Selena att bli klar?

”Kanske två och en halv, tre timmar. Det är länge!”

 

-Har Selenas modekunskaper förbättrat din stil?

Ja, lite! Hon är van vid high fashion. Jag klädde mig inte i sådant när vi träffades, utan mer vardagligt. Men jag har börjat mer och mer med mode.”

 

-Har Selena försökt få dig att klä dig på ett visst sätt?

”Nej, hon är helt okej med vad jag än väljer att ha på mig.”

 

-Hur var eran första kyss?

”Min och Selenas kyss var den bästa i mitt liv. Det var i bilen och väldigt spontant. Det var underbart.”

 

-Var det svårt för henne med Mariah Yeater skandalen?

”Hon ringde mig direkt och sa ”har du sett vad de säger på internet?” och jag svarade ”ja”.  Då sade hon ”så?” och jag typ ”Nej, det är inte sant.” och då svarade hon typ ”Okej, tack, hej då!” Och det var allt. Hon litar på mig."

 

-Blir det pinsamt när tjejer är galna I dig hemma I Stratford?

”Mer eller mindre. Det är ju ännu underligare när jag är i min hemstad för där är jag van vid att vara normal.”

 

-Är det super pinsamt när din mamma är med och sådant händer?

”Nej, hon är van vid allt. Hon har varit med sedan början så hon vet.”

 

-Har du kommit på dig själv med att sjunga dina egna låtar I bilen?

”Ja! Haha. Innan mina låtar släpps lyssnar jag mycket på dem för att höra om något borde ändras. Fast efter de har spelats på radio lyssnar jag inte mycket på dem längre.”

 

-Kändisar älskar sociala media. Hur vet du vad du kan delge med fansen och vad som skall hållas privat?

”På twitter pratar jag om vad som händer i mitt vardagliga liv typ ”nu gör jag det här” eller ”kolla in det här” och jag håller mitt personliga liv privat – typ som mitt förhållande och familjen."

 

-Hur känns det att växa upp med alla blickar på dig? Är du glad över att du inte har några finnar?

”Ja, haha. Jag är väldigt glad över allt som hänt och jag har ändå fått ta del av det vanliga livet som barn med skola och skoldanser, vilket är coolt.”

 

-Är det svårt att agera rätt hela tiden?

”Jag är arton så jag kommer definitivt göra misstag, men jag har ett ansvar att vara en positiv förebild. Och jag kommer vara ute med vänner, men jag kommer aldrig vara utom kontroll och göra fel. Jag har sett andra göra sådant och det gäller bara att alltid tänka efter först.”

 

-Skulle du hellre leva i Harry Potters värld, Twilight eller Hungerspelen?

”Hungerspelen. Om jag måste göra något kan jag lika gärna få döda lite!”

 

-Justindrewbieber 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: