Category: Visste ni att.. | 2012-10-26 | 23:31:00

Visste ni att...

- Justin sålde fler album på en vecka än vad Jonas Brothers gjorde på ett år.
- Hans favorit barnprogram är Svampbom Fyrkant.
- Justin föredrar hundar framför katter.
- Han gillar Subway mackor.
- Justin har sagt att han önskar att det fanns en knapp på Twitter där man kunde följa alla fans samtidigt.
- Intervjuaren: "Justin, skulle du kunna dejta en 13 årig tjej?" Justin svarade: "Romeo var 16. Juliet var 13. Jag skulle vara hennes Romeo och hon skulle vara min Juliet".
- Justin hamnade nästan i ett bråk i skolan för att han försvarade en tjej (för att någon var rasistisk mot henne).
- Ett fan frågade Justin hur han kunde vara så het. Han svarade "Min mamma. Min pappa. En säng" och skrattade.
- En gång kysste ett fan utsidan av glaset och Justin insidan av glaset.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: