Category: Bilder | 2012-10-21 | 01:38:41

Justin @ Adidas Neo


      


Justin är Adidas nya ansikte!

Den populära tonåringen kommer fram från Neos "Live your style" kampanj! Läs vidare för alla detaljer om det spännande samarbete.

Justin Bieber har börjat samarbeta med Adidas, och undertecknat ett kontrakt som märkets nya ansikte utåt, för adidas ungdoms linje Neo. Han kommer inte bara med i "Live your style" kampanj, men han startade också samarbetet med en tävling, där fans kan vinna anpassade sneakers, konsertbiljetter och mycket mer.

För att hedra samarbetet kommer Justin ha ett par guld NEO sneakers på scenen under hans "Believe" världsturné!

"Jag hittade ett samband med Neo eftersom det handlar om mode, frihet och att vara sann mot vem du är," sa bieber.

"Med mitt nya album," Believe " sprider jag budskapet om att tro på dig själv. Det första steget visar vem du är, och en av de stora sätten att visa upp sig själv är genom mode. För mig är stil ett äventyr, något att ha kul med, och Neo anser detta också."

Med tanke på att Justin har en förkärlek för snygga skor, låter partnerskapet som den perfekta matchen!
Om du vill köpa ett par NEO sneakers, kan du hitta varumärket i Kohls, berömda Skor och JCPenney - och det är inte allt! Neo växer, och lanserar e klädlinje som kommer att säljas till Adidas flaggskeppsbutik i New York och på Adidas.com.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: