Category: Jelena | 2012-11-14 | 17:09:00

Selena Gomez grät över Justin

Selena Gomez sägs ha gjort slut med Justin för en vecka sedan och har haft en svår tid. En källa till People sa: "Det är inte lätt, men förhållandet behövde få sitt avsluta. Justin var sen till en inspelning i juni eftersom han och Selena bråkade... Selena grät över Justin under Ashley Tisdale's födelsedagsfest den 2 juli. "

Selena sågs på Bieber's Minneapolis konsert den 20 oktober. En vecka senare, la han upp ett foto på sig själv på Instagram med bildtexten, "Just me" och "lingse" vilket är ett anagram för singel.

Bieby berättade till Open House Party: "Jag vet inte vad jag ska säga. Jag vet inte ens vad som händer i mitt liv just nu, så... att ens värdera det skulle inte kännas vettigt för jag har inte gjort någon kommentar. "


Demi Lovato instämde på Twitter: 


En källa till Life & Style sa att Jelena återförenades på sitt hotell i New York den 11 november. Källan:"Jag såg Selena gå in hotellet runt 05:40 och inte ens tre timmar senare gick Justin in. Jag såg honom lämna runt 11 på kvällen." Hotellet var första gången de har setts tillsammans sedan den 20 oktober.

- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: