Category: Övrigt | 2012-11-25 | 18:03:00

Ljushav på Justin's konserter här i Sverige?

Hej! Julia här. :)
Ni har säkert hört talas om ljushav tidigare?
Om ni inte har det så är det så här att...
Svenska Directioners ska ha så kallat "Ljushav" på One Direction's konsert nästa år i Friends Arena.
Oj juste... Om ni inte vet vad ljushav är för något så är det när publiken håller upp ljusstavar i luften under en eller flera låtar. :)
Ok. Tillbaka till ämnet...
I alla fall så fick jag idén att vi Beliebers skulle kunna göra samma sak, fast för Justin? :D
Det är fint om man svävar med ljusstaven i luften under en lugnare låt. Jag tänkte att vi kanske kan göra det under låtarna Be Alright och/eller Believe?
 
Nu blev det inte så mycket information i det här inlägget, men hoppas ni förstår ändå vad jag menar? ;)
Om ni har frågor eller annat så skapade jag DEN HÄR sidan idag. Ni får gärna gå in och gilla så jag vet hur många som vill vara med på detta. :D Hoppas det blir många för annars kanske det inte går om det bara är typ 100 st. :/ Så bjud in och sprid så vi blir fler! :D <3
 
Kommentera gärna det här inlägget också om vad ni tycker. :)
Postat av: Hanna

Men kan man inte hitta på nått annat som inte ID ska ha? och ingen chans att de är många som kommer att va med på de eftersom att de är säkert int många som har facebook. Jag ska iaf vara i Sthlm på Believe tour :))

2012-11-25 @ 18:48:17
Postat av: Mika

Jag har inte Facebook men kan jag vara me ändå?

Svar: Hej Mika! Ja, du kan absolut vara med! Det gör inget om man inte har Facebook, man kan vara med ändå. :) - Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-11-25 @ 18:51:34
Postat av: Frida Hermansson

Vi måste göra detta!! På båda konserterna!

Svar: Hej Frida! Vad kul att du gillar idén! :) Tyvärr har jag för tillfället biljetter till den 23. :/ Men det ska väll inte vara några problem att göra det på båda konserterna bara för att jag bara ska gå på en av dom? ;) - Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-11-25 @ 18:58:13
URL: http://frida-herman.tumblr.com
Postat av: Anonymt!

Superbra idé. Har spridit idén vidare, till några jag känner. Dem skulle jätte gärna vilja delta. :) Hoppas det var okej? Vi kanske kan samarbeta med idén? Mejla mig, Julia.

Svar: Hej Anonymt! Vad kul att du tycker om idén! Ja, det är jätte bra att du har spridit vidare! :D Ju fler desto bättre. :) - Julia
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-11-25 @ 20:31:06
Postat av: Lucas (han/honom)

Det låter asbra, nu ska jag bara iväg och köpa tre stycken stavar :D

2012-11-25 @ 20:35:59
URL: http://potaato.blogg.se/
Postat av: Madelenee

Sjukt irriterande att göra samma som directionerna dock, kan vi inte snälla göra något annat eller inget alls. Det är ju inte speciellt om vi tar efter dem... Jag menar det var ju endå deras ide nu och om vi gör det under samma tid och allt så tycker jag det är lite löjligt. :/ Jag tycker inte det är en så bra ide...

Svar: Hej Madelenee! Vad synd att du tycker så. :/ Jag visste att detta skulle hända. Men varför får vi inte göra samma sak som Directioners? Varför kan inte Beliebers och Directioners bara komma överens med varandra i stället för att vi ska hålla på att bråka osv.. Det tycker jag är löjligt att vi ska hålla på att tävla om vilken fanbase som är bäst osv.. DET är löjligt. Mvh: Julia <3
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-11-26 @ 14:31:53
Postat av: Maryan Xuz

Hej , jag heter Maryan Xuz och vill bli admin på denna sida! Jag har älskat justin och så vill blogga här för att denna blogg är speciell för mig jag älskar att kolla på bloggen och alltid viljat blogga här men har aldrig vågat så nu vill jag blogga här snälla skicka ett meddelande till mig snälla maila mig [email protected] // tack för svar MvH Maryan Xuz

2012-12-19 @ 19:02:57
URL: http://onedirrectionnovell.blogg.se
Postat av: Maryan Xuz

Hej , jag heter Maryan Xuz och vill bli admin på denna sida! Jag har älskat justin och så vill blogga här för att denna blogg är speciell för mig jag älskar att kolla på bloggen och alltid viljat blogga här men har aldrig vågat så nu vill jag blogga här snälla skicka ett meddelande till mig snälla maila mig [email protected] // tack för svar MvH Maryan Xuz

Svar: Hej! vad snäll du är :)vad glada vi blir att du vill det, jag(Lina) skickar ett personligt mail till dig! ;)
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-12-19 @ 19:03:12
URL: http://onedirrectionnovell.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: