Category: News! | 2012-11-26 | 16:08:00

Justin blir anklagad som white trash av media

Median stämplar Justin Bieber som en  “white trash prince”  efter att han visade sig med en jeans-overall och baseball keps när han tog emot priset Diamond Jubilee award från den Kanadas premiärminister. 
Här är Justins svar till tidningen DailyMail och till hon som skrev aritkeln “Hayley Peterson” via instagram.

The pic of me and the Prime Minister was taken in a room in the arena where i  was performing at that day. I walked straight from my meet and greet to him, if  you “Hayley” expect me to have a change of clothes let a loan a suit at that  specific time that’s crazy, It wasn’t like it was like I was going into his  environment we were at a hockey arena. Wow am i ever white trash hayley peterson  lol

översättning till svenska : Bilden på mig och premiärministern var tagen i ett rum i arena som jag skulle uppträda i samma dag. Jag gick direkt från min meet&greet för att träffa honom, om du "Hayley" förväntar dig att jag ska byta kläder , på att ha en kostym på just den speciella tiden, det är sjukt. Det var inte som att jag skulle gå in i hans miljö, vi var på en hockeyarena. Wow, är jag verkligen en white trash hayley peterson lol.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: