Category: Jelena | 2012-05-29 | 17:35:58

Selena stöttade Justin efter paparazzi incidenten


Selena såg lyckligare ut än nånsin när hon och hennes pojkvän Justin Bieber tog planet till Europa.
Den 19 åriga sångerskan log från öra till öra i en snygg maxiklänning när hon kom till hollywood producenten Joel Silvers Memorial Day firande.
Intressant var att Selena valde att bära denna klänning med en ring med bländande stenar som är format som ett J. Det ger ett intryck av att hon stöttar Justin oavsett vilket!
Ringen gav Justin Selena i alla hjärtans dag present och Selena var inte sen med att lägga ut en bild på dem på Instagram.
Det är så gulligt att se hur de unga förälskade paret står bredvid varann i vått och torrt!
Selena såg lyckligare ut än nånsin när hon och hennes pojkvän Justin Bieber tog planet till Europa. 

Den 19 åriga sångerskan log från öra till öra i en snygg maxiklänning när hon kom till hollywood producenten Joel Silvers Memorial Day firande. 

Intressant var att Selena valde att bära denna klänning med en ring med bländande stenar som är format som ett J. Det ger ett intryck av att hon stöttar Justin oavsett vilket! 

Ringen gav Justin Selena i alla hjärtans dag present och Selena var inte sen med att lägga ut en bild på dem på Instagram. 

Det är så gulligt att se hur de unga förälskade paret står bredvid varann i vått och torrt!

-justindrewbiebernyheter
Postat av: ...

Jag är jätte ledsen nu,Velat träffat dom,och nu är dom i grannlandet och jag får inte ens fara,ÅÅÅÅÅH jag gåter ihjäl mig...

2012-05-29 @ 18:12:20

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: