Category: News! | 2012-05-03 | 20:11:47

Ke$ha önskar ett samarbete med Justin


KE$HA ÖNSKAR SAMARBETE MED JUSTIN
Ke$ha har avslöjat att hon skulle älska att samarbeta med Justin Bieber.
Tillbaka i februari rapporterades det att en duett mellan Biebs och Ke$ha var på gång, som anges förväntas finnas på Justins kommande album, Believe.
Medan deras 'samarbete' fortfarande ännu inte bekräftats, har Ke$ha insisterat att hon gärna jobbar med JB, liksom Rolling Stones gitarristen Keith Richards.
Ke$ha sa till V magazine:
"Utbudet av artister jag vill arbeta med är så stort, det är bisarrt. Jag skulle älska att ha Keith Richards på skivan. Jag skulle säkert som fan vilja göra ett samarbete med Bieber och samtidigt göra en låt med Flaming Lips. Om någon är en riktig artist, kan du inte begränsa dem till en viss genre. Det är mitt uppdrag att göra det hela vettigt på något sätt."
Vill du se en Justin och Ke$ha duett?
-JustinBieberZone
Ke$ha har avslöjat att hon skulle älska att samarbeta med Justin Bieber.

Tillbaka i februari rapporterades det att en duett mellan Biebs och Ke$ha var på gång, som anges förväntas finnas på Justins kommande album, Believe.

Medan deras 'samarbete' fortfarande ännu inte bekräftats, har Ke$ha insisterat att hon gärna jobbar med JB, liksom Rolling Stones gitarristen Keith Richards.

Ke$ha sa till V magazine:
"Utbudet av artister jag vill arbeta med är så stort, det är bisarrt. Jag skulle älska att ha Keith Richards på skivan. Jag skulle säkert som fan vilja göra ett samarbete med Bieber och samtidigt göra en låt med Flaming Lips. Om någon är en riktig artist, kan du inte begränsa dem till en viss genre. Det är mitt uppdrag att göra det hela vettigt på något sätt."

Vill du se en Justin och Ke$ha duett?
-JustinDrewBieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: