Category: News! | 2012-05-10 | 23:51:05

Justins nya låt "Turn On You" till Pattie:


Justin Bieber bekräftar på Twitter att han planerar att släppa "Turn To You" - en låt han skrev till sin mamma för att hjälpa samla in pengar till ensamstående mammor.  

"Tror jag kommer släppa #TurnToYOU till min mamma nu på fredag ​​inför morsdag helgen. Processen kommer gå till att hjälpa andra ensamstående mammor. Tack. "

Påtala om vad han skrev i låten, sa Justin till MTV:  

"Det handlar om svårigheterna, det säger jag i låten. Hon hade mig i den åldern jag är i nu. Det handlar om de svårigheter hon gick igenom och hur modig hon var, och jag tror att världen behövder veta det. "

-justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: