Category: News! | 2012-05-23 | 20:17:55

Justin har velat ge upp musiken:


Under den senaste intervjun medgav Justin att han har velat sluta med musiken helt och hållet!

Justin sa till THR på Söndagens Billboard Music Awards.:

“There were so many times when I just wanted to say, ‘Enough is enough, I don’t want to do this anymore’.”
Översättning: "Det var så många gånger när jag bara ville säga, " Nu är det nog, Jag vill inte göra det här längre."

Men frukta inte, beliebers - uppenbarligen Justin inte kasta in mikrofon och kommer inte att något snart, särskilt med den kommande utgivningen av hans album Believe (ut 19 ​​juni)!
Han skrev även en låt kreditering och tacka sina fans för att hjälpa honom genom de tuffa tider!
Justin sa:
Men frukta inte, beliebers - uppenbarligen har Justin inte kastat mikrofonen och kommer inte på länge, särskilt inte nu när hans nya album kommer ut (19 ​​juni)!

Han skrev även en låt kreditering och tackade hans fans för att ha hjälpat honom genom de tuffa tiderna!

Justin sa:

“I think it’s so important to me because it’s about my fans and how much they’ve helped me. They really have kept my heart from falling because they’ve always been there and supported me and cheered me on.”
Översättning: "Jag tycker det är viktigt för mig, eftersom det handlar om mina fans och hur mycket det har hjälpt mig. De har verkligen hållt mitt hjärta från att inte "falla" eftersom de har alltid varit där och stöttat mig och uppmuntrat mig."
källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: