Category: Jelena | 2012-05-22 | 20:30:34

Hur förklarade Justin för Selena om bebis dramat?


När Mariah Yeater offentligt meddelade att Justin Bieber hade gjort henne gravid förväntade de flesta sig att hans flickvän Selena Gomez skulle bli mycket upprörd och bortom sig. Men till vår bestörtning, hanterade hon det på ett mycket lugnt och moget sätt. I en intervju med The Sunday Times sa Justin att Selena ringde honom så fort nyheten brutit ut om Mariah.
"Hon var, liksom, 'Ser du vad de säger på Internet?' Jag ba, 'Ja.' Hon ba, 'Så...' och då så jag, "Nej, det är inte sant'. 'Okej, tack, hejdå!' Det var det," sa han i intervjun. "Hon litar på mig."
- Hollywoodlife
När Mariah Yeater offentligt meddelade att Justin Bieber hade gjort henne gravid förväntade de flesta sig att hans flickvän Selena Gomez skulle bli mycket upprörd och bortom sig. Men till vår bestörtning, hanterade hon det på ett mycket lugnt och moget sätt. I en intervju med The Sunday Times sa Justin att Selena ringde honom så fort nyheten brutit ut om Mariah. 

"Hon var, liksom, 'Ser du vad de säger på Internet?' Jag ba, 'Ja.' Hon ba, 'Så...' och då så jag, "Nej, det är inte sant'. 'Okej, tack, hejdå!' Det var det," sa han i intervjun. "Hon litar på mig." 

- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: