Category: News! | 2012-05-18 | 16:31:40

GQ magazine kommer ut den 22 maj

I juninumret av GQ medger Justin att han ibland dricker alkohol, trots att han är minderårig: "För mig är det, liksom, jag gillar att ha kontroll över mig själv. Jag menar - jag har tagit en öl, alltså förut... Men jag har aldrig tappat kontrollen."
En stor del av detta beslut är för att han inte vill svika sina fans. Hans chef, Scooter Braun, säger att Justin "vet att jag håller honom till en hög standard. Han vill inte förstöra det. "
Som Biebs förklarar: "Jag menar, jag håller min vakt uppe en hel del, eftersom du vet, du kan inte lita på någon i den här branschen. Det är det som är sorgligt. Du kan inte lita på någon. Jag lärde mig den hårda vägen."
JB försvarade också sin vän Kim Kardashian efter att en medlem i hans team kallat henne en "bitch": "Ni är så elaka, bror. Folk säger att hon inte gör någonting: hon gör faktiskt saker. Hon arbetar hårt."
I juninumret av GQ medger Justin att han ibland dricker alkohol, trots att han är minderårig: "För mig är det, liksom, jag gillar att ha kontroll över mig själv. Jag menar - jag har tagit en öl, alltså förut... Men jag har aldrig tappat kontrollen."

En stor del av detta beslut är för att han inte vill svika sina fans. Hans chef, Scooter Braun, säger att Justin "vet att jag håller honom till en hög standard. Han vill inte förstöra det. "

Som Biebs förklarar: "Jag menar, jag håller min vakt uppe en hel del, eftersom du vet, du kan inte lita på någon i den här branschen. Det är det som är sorgligt. Du kan inte lita på någon. Jag lärde mig den hårda vägen."

JB försvarade också sin vän Kim Kardashian efter att en medlem i hans team kallat henne en "bitch": "Ni är så elaka, bror. Folk säger att hon inte gör någonting: hon gör faktiskt saker. Hon arbetar hårt."

-justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: