Category: Svar På Kommentar | 2012-05-07 | 18:19:13

Förlåt, fel av mig.

"Vad har ni för källa på att festivalen kommer att vara i Stockholm, Malmö och Göteborg? Det har de väl inte sagt något om? Tror att det sprids många rykten nu. Samma sak med åldersgränsen. Vart kom det ifrån? Det berodde säkert på att någon felaktigt länkade till Summerburst som det är 18årsgräns på!

Dessutom undrar jag om det verkligen är en festival. Vi får verkligen hoppas det, men om man utgår från vad som står på hemsidan och vad de sa på radion "att man har chans att få se Justin Bieber live", så har de faktiskt inte sagt något om att det är en festival som kommer att vara i Sverige. Det verkar snarare som att de kommer lotta ut/att man kommer att få tävla om biljetter till olika konserter i sommar. Det står ju "konserter" om ni kikar på nrj.se inte att det är en konsert."

Den som skrev kommentaren har en poäng. Jag vet faktiskt inte helt säkert om allt det här. Jag gick bara på det jag har hört men antagligen så är väll det mesta fel antar jag. :/ Så det var väll egentligen rätt onödigt att göra ett inlägg om det så jag tog bort det. Nästa gång när jag har fått reda på lite mer detaljer så ska jag direkt rapportera om det. :)
Postat av: Em

Vad bra att du publicerade min kommentar! :) Menade inte att låta sur eller något, men det är så mycket som sprids så lätt utan att det har någon grund. Man vill ju inte bli besviken, så hellre att man är lite försiktig än att man tror att han kommer till Sverige till 100 % innan det det blivit helt klart.



Jag har försökt efterforska i det här hela dagen, men blir inte mycket klokare. Det verkar som att de har haft något som heter "NRJ Summer party" i något land år 2010 och då verkade det vara på en klubb, så då var det nog 18årsgräns. Om man går in på Festivalryktens facebook så börjar folk också misstänka där att det bara är en samling av alla sommarens konserter. Jag tycker verkligen det tyder på att NRJ försöker dölja något för de säger hela tiden "detta band kan du se MED nrj" på deras facebooksida. Typ som om de vill att alla ska tro att det är en konsert, fast det bara är så som jag beskrev, en möjlighet att besöka olika konserter i sommar med NRJ. Annars borde det ju stå mer om biljettsläpp tycker man..



Frågan är dock vilken av Justin Biebers spelningar det är man kan vinna biljetter till i så fall. Summerball i London kanske?

2012-05-07 @ 19:37:45
Postat av: Hanna

För de första är det en festival,De var förra året och det var inte nått skit på tv. Och det är ju inte heller säker på att de är 18 årsgräns det skulle vara stört att göra många besvikna..så..

2012-05-07 @ 19:54:44
Postat av: Hanna

Kan du någon gång svara i Blogresponse please?

2012-05-07 @ 19:55:30
Postat av: Hanna

Källan: http://www.nrj.se/artiklar/nrj-summer-party-live



OMG,Tror du inte att det är sant,Såklart de är sant,dom har ju tillomed sakt på radio i de programet..

2012-05-07 @ 20:06:37
Postat av: Hanna

Jaha,de låter ju ganska rimligt de du skriver,tror faktiskt att de är så. Smart! :)

Menade inte att jag skulle vara sur i dom där kommentera men lite måste man tro på de! :D

2012-05-07 @ 22:04:39
Postat av: Em

Det är klart att det kommer att vara något som heter NRJ Summer party, frågan är bara vad det är för något. Jag hoppas såklart att det är en festival, men när de gör reklam på det sättet de gör på sin hemsida så verkar det bara vara biljetter till olika konserter i sommar. Som det senaste:



"Vi har biljetterna till sommarens största artister. Ed Sheeran är en av dem du ska få chans att uppleva live med NRJ. Håll dig uppdaterad på nrj.se"



Det kan vara en festival, men det kan också vara så att NRJ "bara" ger några möjlighet att gå på vissa konserter i sommar. Erkänn att det låter lite som att de försöker få folk att tro att det är en festival, men egentligen har de inte lovat någonting. Förstår inte varför de gör så dock. Det känns bara taskigt och om det är som jag tror kommer nog många bli besvikna.



Men vi får hoppas att det inte är så!!

2012-05-08 @ 08:19:19
Postat av: Em

I was right ;)

2012-05-08 @ 20:03:35

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: