Category: News! | 2012-03-26 | 22:02:09

Var Justin på The Hunger Gamez premiären?


Det verkar som om Justin köade, precis som tusentals andra tonåringar, för att se "The Hunger Games" när den hade premiär, vilket vi tycker är väldigt häftigt! Tror ni att Selena var ledsen över att inte få vara med honom?
Medan Selena Gomez blir arresterad på inspelningen av hennes nya film Spring Breakers, verkar det som Justin Bieber åkte och såg The Hunger Games.
Han skrev: "Vilka andra filmer kan du och dina vänner vänta på mitt i natten. # HungerGames," på twitter runt midnatt (LA tid.)
Sedan retweetade Justin hans goda kompis Alfredo Flores: "Jag har helt förvandlats till en nörd ..."
Tror du att Justin gick för att se The Hunger Games?
- HollywoodLife
Det verkar som om Justin köade, precis som tusentals andra tonåringar, för att se "The Hunger Games" när den hade premiär, vilket vi tycker är väldigt häftigt! Tror ni att Selena var ledsen över att inte få vara med honom?

Medan Selena Gomez blir arresterad på inspelningen av hennes nya film Spring Breakers, verkar det som Justin Bieber åkte och såg The Hunger Games. 

Han skrev: "Vilka andra filmer kan du och dina vänner vänta på mitt i natten. # HungerGames," på twitter runt midnatt (LA tid.)

Sedan retweetade Justin hans goda kompis Alfredo Flores: "Jag har helt förvandlats till en nörd ..."

Tror du att Justin gick för att se The Hunger Games?
källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: