Category: Jelena | 2012-03-29 | 23:24:15

Justin: "Jag kommer inte att gifta mig snart"


Beliebers, ni kan hålla er lugna, det finns fortfarande hopp! Justin Bieber och Selena Gomez är helt förälskade, men det betyder inte att han är redo att slå sig ner med henne ännu.
I en helt ny radiointervju avslöjar Justin han inte alls är redo för äktenskap. Vilken lättnad!
Justin Bieber och Selena Gomez är unga och förälskade, så varför rusa till äktenskap? Det är precis den attityd Justin tar, och vi kunde inte vara mer stolta! Deras förhållande går så bra - trots att de har att spenderat massor av tid isär, medan hon filmer Spring Breakers och han är upptagen med sitt kommande album.
"Jag kommer inte gifta mig snart, mina damer!" sade Justin i en intervju den 27 mars när en DJ frågade om han ska sätta en ring på den.
När det gäller hemligheten att få förhållandet att fungera, sade han, "Jag tror inte att någon har en hemlighet. Jag tror att det handlar om att bara vara ärlig mot varandra. Jag är fortfarande ung - du vet aldrig - men jag är glad just nu."
Aww! Vilken bra attityd, Justin. Vi tror att ta det ett steg i taget är vägen att gå.
-HollywoodLife
Beliebers, ni kan hålla er lugna, det finns fortfarande hopp! Justin Bieber och Selena Gomez är helt förälskade, men det betyder inte att han är redo att slå sig ner med henne ännu.
I en helt ny radiointervju avslöjar Justin han inte alls är redo för äktenskap. Vilken lättnad!

Justin Bieber och Selena Gomez är unga och förälskade, så varför rusa till äktenskap? Det är precis den attityd Justin tar, och vi kunde inte vara mer stolta! Deras förhållande går så bra - trots att de har att spenderat massor av tid isär, medan hon filmer Spring Breakers och han är upptagen med sitt kommande album.

"Jag kommer inte gifta mig snart, mina damer!" sade Justin i en intervju den 27 mars när en DJ frågade om han ska sätta en ring på den.

När det gäller hemligheten att få förhållandet att fungera, sade han, "Jag tror inte att någon har en hemlighet. Jag tror att det handlar om att bara vara ärlig mot varandra. Jag är fortfarande ung - du vet aldrig - men jag är glad just nu."

Aww! Vilken bra attityd, Justin. Vi tror att ta det ett steg i taget är vägen att gå.
Källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: