Category: Intervjuer | 2012-03-21 | 20:01:25

Hela Justins intervju med Complex:


Om förhållandet med Selena:
''Det finns inget sätt att dölja en ralation helt och hållet, för då skulle det bli orättvist för oss. Det är som: ''Ta den här bilen och jag tar den, så ses vi på plats. Du tar den dörren och jag den andra. Vi kommer att sluta korsa vägar, åka tillbaka i samma bil. Göra en ''James Bond. Du får gå genom köket och jag genom bakdörren och vi träffas i omklädnings rummet.'' På den punkten r det inte ens ett förhållande. Man bara gömmer sig för allt och alla. Det är orättvist och ohälsosamt.''
Om paparazzi trakasserier:
''Det gör mig förbannad då folk sger: ''Du kommer över det Justin, du är känd! Folk kommer att ta bilder, du är rik...'' Tänk dig: Att ha landat efter en åtta timmars lång flyresa. Du är trött och och har ögonpåsar. Dåp försöker inte jag ta bilder på dig, jag kommer inte hem till dig hur och fotograferar.''
Justin och kunkurrenterna:
''Det är ingen idé att göra detta om jag inte gör mitt bästa. Jag ger upp mitt privatliv. Jag ger upp mina vänner och min familj för att följfölja det jag älskar och göra mina fans glada. Varför ska jag ge upp så mycket bara för att bli en artist? När jag släpper något ska det vara bäst. När jag slöppte min parfym ska det vara den första parfymen på marknaden; inte den nionde på marknaden. Min jul skiva fick dubbel platinum världen över. Jul album får inte sånt, men det var ändå inte nog för mig.''
Justin om haters:
''Det käns som om det är mitt ansvar att bli så bra jag kan. Om jag börjar göra värdelös musik förväntar jag mig inte att folk ska gilla mig. Om jag gör bra musik finns det ingen anledning för folk att hata mig, det är det som gör mig upprörd. Folk måste bara ta chansen och lyssna. Om dem inte gör det så vet dem inte vad det tycker. Det är det största problemet, att få dem att inse att det är okej för dem att gilla min musik.''
Justin och hans tatueringar: -Jbieber
''Jag vill göra fler tatueringar då jag blir äldre. Min första tatuering var inspirerad från Richard Bach's bok 'Jonathan Livingston Seagull'. Hela min familj gjorde samma när jag var 16 år. Alla skaffade den på sin handled men jag ville ha den på ett annat ställe. Boken handlar om en fiskmås som inte är en vanlig fiskmås. Jag försöker vara mer än en vanlig person, jag försöker vara extravagant.''
-Jbieber
Om förhållandet med Selena:
''Det finns inget sätt att dölja en ralation helt och hållet, för då skulle det bli orättvist för oss. Det är som: ''Ta den här bilen och jag tar den, så ses vi på plats. Du tar den dörren och jag den andra. Vi kommer att sluta korsa vägar, åka tillbaka i samma bil. Göra en ''James Bond. Du får gå genom köket och jag genom bakdörren och vi träffas i omklädnings rummet.'' På den punkten r det inte ens ett förhållande. Man bara gömmer sig för allt och alla. Det är orättvist och ohälsosamt.''

Om paparazzi trakasserier:
''Det gör mig förbannad då folk sger: ''Du kommer över det Justin, du är känd! Folk kommer att ta bilder, du är rik...'' Tänk dig: Att ha landat efter en åtta timmars lång flyresa. Du är trött och och har ögonpåsar. Dåp försöker inte jag ta bilder på dig, jag kommer inte hem till dig hur och fotograferar.''

Justin och kunkurrenterna:
''Det är ingen idé att göra detta om jag inte gör mitt bästa. Jag ger upp mitt privatliv. Jag ger upp mina vänner och min familj för att följfölja det jag älskar och göra mina fans glada. Varför ska jag ge upp så mycket bara för att bli en artist? När jag släpper något ska det vara bäst. När jag slöppte min parfym ska det vara den första parfymen på marknaden; inte den nionde på marknaden. Min jul skiva fick dubbel platinum världen över. Jul album får inte sånt, men det var ändå inte nog för mig.''

Justin om haters:
''Det käns som om det är mitt ansvar att bli så bra jag kan. Om jag börjar göra värdelös musik förväntar jag mig inte att folk ska gilla mig. Om jag gör bra musik finns det ingen anledning för folk att hata mig, det är det som gör mig upprörd. Folk måste bara ta chansen och lyssna. Om dem inte gör det så vet dem inte vad det tycker. Det är det största problemet, att få dem att inse att det är okej för dem att gilla min musik.''

Justin och hans tatueringar:
''Jag vill göra fler tatueringar då jag blir äldre. Min första tatuering var inspirerad från Richard Bach's bok 'Jonathan Livingston Seagull'. Hela min familj gjorde samma när jag var 16 år. Alla skaffade den på sin handled men jag ville ha den på ett annat ställe. Boken handlar om en fiskmås som inte är en vanlig fiskmås. Jag försöker vara mer än en vanlig person, jag försöker vara extravagant.''
-biebersbaby

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: