Category: News! | 2012-06-10 | 18:23:45

Justins respons till Mariah Yeater på Believe


Justin Bieber avslöjar att han skrev en låt om Mariah Yeater skandalen för hans nya album!
Justin Bieber blev förkrossad när Mariah Yeater anklagade honom för att vara far till hennes barn, trots att det är en komplett lögn. Han har nu beslutat att tala ut mot Mariah i en ny låt med titeln "Maria" på hans Believe album
"Det är min 'Billie Jean'" berättar han för Billboard i en ny intervju. "Jag ville lätta mitt hjärta och jag kunde bara säga det jag ville med en låt så min poäng går igenom utan att behöva oroa mig för de ord jag använder i en intervju."
Stackars Justin! Det låter som det verkligen påverkat honom, vi är så glada att han har lagt det bakom sig och att han kunde hälla sina känslor i musiken.
- HollywoodLife
Justin Bieber avslöjar att han skrev en låt om Mariah Yeater skandalen för hans nya album!

Justin Bieber blev förkrossad när Mariah Yeater anklagade honom för att vara far till hennes barn, trots att det är en komplett lögn. Han har nu beslutat att tala ut mot Mariah i en ny låt med titeln "Maria" på hans Believe album

"Det är min 'Billie Jean" berättar han för Billboard i en ny intervju. "Jag ville lätta mitt hjärta och jag kunde bara säga det jag ville med en låt så min poäng går igenom utan att behöva oroa mig för de ord jag använder i en intervju." 

Stackars Justin! Det låter som det verkligen påverkat honom, vi är så glada att han har lagt det bakom sig och att han kunde hälla sina känslor i musiken.

- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: