Category: News! | 2012-06-24 | 23:25:16

Justin och One Direction's samarbete


Justin Bieber avslöjar att han ska spela in en låt tillsammans med One Direction killarna, Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik och Liam Payne
på bandets efterlängtade andra ablum.

Justin berättar för BBC Radio 2:
"One Direction killarna är jättebra. Vi har kul tillsammans. Dom kom över till mitt hus och vi chillade bara vid poolen, lyssnade på musik.
Vi snackade om att ha ett samarbete under en sång på deras nya album. Det kommer bra jättebra!"

Justin avslöjar också att 1D är angelägna att arbeta med framöver andra stora namn i musikbranschen. Han säger:

"Jag frågade dem vilka de skulle vilja arbete med. De sa, typ, Rihanna, Katy Perry, Taylor Swift och Jennifer Lopez.
Ta inte det här fel nu, de är alla väldigt talangfulla artiser, men det ser ut att vara ett mönster och genom deras uttryck att dömma, tror jag inte att det handlade om musik..."

"De har verkligen öga för damerna men, bättre för killarna, har damerna ett öga för dem också."

"Från det jag hört så ska det inte vara alltför svårt att övertala Rihanna, Katy eller Taylor att jobba med dem... om ni förstår vad jag menar."
-justindrewbieber
Postat av: anonym

Bara vad jag tror men hoppas inte,Jag tror att One Direction kommer förstöra Justin Bieber's kariär. Jag tror nästa att Justin kommer ngn gång vara med i grubben ID..

Jag älskar Justin och jag vill inte att något ska ändra på de. Och jag gillar verkligen inte ID. för att nu börjar beliebers gilla ID och snart kommer säkert de bli så att ID blir större än Justin.. I älskar verkligen Justin,och hans musik är helt underbar. hoppas att inget av de jag skrev här kommer hända.

2012-06-25 @ 02:00:19

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: