Category: Intervjuer | 2012-06-19 | 13:02:43

Justin Bieber om hans kärlek till Selena

Justin Bieber och Selena Gomez har en fantastisk relation och Justin talar nu ut om hur djup hans kärlek till Selena verkligen är!
 
Justin, 18, sa till den brittiska tidningen Fabulous att hans relation med Selena, 19, är oerhört speciell.
 
"Hur känns kärlek? Det känns bra", sa han. "Om du verkligen är kär så ska du få fjärilar i magen. Fjärilar och lycka, det är hur jag känner i alla fall. Men jag gillar inte att kasta det i mina fans ansikten. Jag älskar mina fans och jag skulle aldrig vilja göra så mot dem. Det är mitt privatliv och jag gillar att hålla det isär. Jag har inte många saker som jag får behålla för mig själv men detta är en sak. Jag är väldigt glad. Och jag vet att mina fans vill vara lycklig för min skull. "

- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: