Category: Frågestund | 2012-06-29 | 18:19:29

Julia svarar på frågestunden!

Nu hade jag tänkt att svara på frågorna från frågestunden (100 år sedare liksom) men som sagt så har jag bara tillgång till en seg stationär dator under sommaren. Jag vet att Hanna redan har svarat så för att det inte ska bli samma svar på era frågor (ex. om Hanna har svarat på hur lång Justin är så är det ju inte nödvändigt att ta upp det en gång till liksom?) Men nu kör vi! :)
 
Hanna: Vars finns de mycket jb kläder på internet?
Vars finns de många affischer på internet?
VÄRLDENS GRYMASTE BLOGG NI HAR,LOVE IT!
Jag är jätte ledsen för att jag kommer säkert inte hinna köpa biljetter till justin's konsert när han kommer till Sverige,om han sålde slut på en halv timme i usa så...:'(
Tack, kul att du gillar bloggen! :) Det finns mycket JB saker på tradera.se det finns allt från kläder, smycken, accessoarer och affisher. :) OBS! Jag tror att tradera är lite som blocket, dvs att det som finns på tradera är privatpersoner som säljer saker som de inte vill ha, så sakerna är alltså begagnade. Jag tror det är så i alla fall men jag är inte helt säker.
 
Ida: Hur gamla är ni?
Har ni några personliga bloggar?
Älskar verkligen denna bloggen! lägg aldrig ned den! :)
Jag fyller 15 på Söndag! :)
Jag vet inte om man kan kalla det för en "persolig" blogg, men jag har en annan blogg som är min egna som är en "Justin Bieber fan-blogg" men jag har slutat blogga på den men den finns kvar om jag skulle vilja fortsätta någon gång.
 
Arlinda: Hur mycket väger Justin?<3
Kan ni starta en novell?<3
Tror ni Jelena kommer att vara länge till?<3
Hur gamla är ni som äger bloggen?<3
Eftersom Hanna redan har svarat på hur mycket Justin väger så hoppar jag över den frågan.
Haha, asså jag är verkligen dålig på att skriva noveller. xD Så från min sida så blir det nog ingen, men om Hanna vill börja på en novell så får hon självklart det. :)
Jag fyller 15 på Söndag! :)
 
Anonym: kan ni visa bilder på er? har ni personliga bloggar?
Jag har ingen persolig blogg men jag har en egen Justin Bieber fan-blogg som jag inte bloggar på längre men jag har kvar den ifall jag skulle vilja börja igen.
Här har ni en bild på mig och Justin! ;)
 
fff: När kommer Justin till sverige?
Och kommer selena och justin göra något tillsammans texen låt eller någon film? :)
Han har sagt det själv att han hoppas på att kunna besöka oss på hans världsturné så vi får hoppas att det blir så också.
Jag tror inte de håller på med låtar/filmer tillsammans just nu eftersom både Justin och Selena är upptagna med deras jobb. Justin har ju sin Believe tour och Selena är ju med i filmen Spring Breakers.
 
lina: blev Carly ray jepsen signad av jb eller vem?
assgrymblogg!!! :D
Japp, hon blev signad av Justin! :)
 
Clara: Hej, kan jag vara gästbloggare här?
Tacksam för svar! :D
Ja det skulle vara perfekt med en gästbloggare just nu eftersom jag inte har så mycket tid nu under sommaren med bloggen så det är mest Hanna som bloggar här nu. :) Jag hör av mig om det senare.
 
Vet ni vart man kan köpa justins nya parfym i sverige när den kommer ut? :)
Antagligen på samma ställe som man köper Someday, dvs, Kicks och Åhléns. :)
 
 Vet ni vilket datum de biljetterna till sverige släpps och tid? :)
Underbar blogg följer er på bloglovin!:)
Jag har ingen aning om vilket datum/tid biljetterna släpps, det är inte ens bekräftat att han kommer hit. :(

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: