Category: | 2012-07-12 | 14:55:35

Jag är med i en tävling

http://mileycyrusdaily.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-justin-bieber-biljetter.html#comment%20 
OMB, OMB, OH MY BIEBER!!! :D Asså gud min Bieber, jag vet inte vart jag ska börja... :P Haha, för det första så fattade jag inte riktigt vad bloggaren menade med att man ska skriva varför man ska vinna. Asså om man skulle skriva det i ett inlägg i sin egna blogg (som jag gör nu) eller om man skulle lämna en kommentar om varför man ska vinna i tävlingsinlägget på denna bloggen men så kollade jag om någon annan hade gjort det men det verkar inte som om man skulle kommentera utan man skulle skriva i ett inlägg i sin egna blogg. Så jag gör det nu. :)
 
Att vinna dessa biljetter betyder lika mycket för mig som för alla beliebers. Ingen vill ha dom mer än vad någon annan vill, alla vill ha dom precis lika mycket men varför just JAG ska vinna biljetterna är för att...
Jag älskar verkligen Justin OBESKRIVLIGT OÄNDLIGT MYCKET! :D <33333 Jag kan inte säga mer än att denna chansen om att kunna vinna 3 biljetter till Justin Bieber,s konsert i Sverige 2013 till en hel grym awsome plats (Sektion A26) är helt och hållet PERFEKT FÖR JUST MIG eftersom jag faktiskt har letat som en galning efter någon som säljer (för ett pris som jag faktiskt har råd med)/ger ut just dessa 3 biljetter till sektion A26 till den 22 April men inte hittat någon förren nu. Efter allt letande så hittade jag... (ok, JAG hittade inte. Det var tävlingen/bloggen som hittade MIG) Det är som om alla gudar och änglar har vakat över mig. :') Sett till att någon hittar mig som kan uppfylla min absolut STÖRSTA dröm. Varför jag har letat efter just 3 biljetter till den 22 April på sektion A26 är för att vi är 3 som ska gå på konserten (om jag nu vinner det vill säga ;) ) Det är jag och mina två bästa belieber vänner som ska gå på konserten då om jag vinner. Varför just den 22 April är för att ingen av oss kan gå på konserten som är den 23 April :/ och varför just sektion A26 är för att jag har en kompis som redan har en plats någonstans på A26 och hon har ingen att gå med, hon sparade biljetten i fall någon av hennes vänner får tag på en plats nära henne och med lite tur så kan det bli jag. ;)
 
HOPPAS VERKLIGEN PÅ ATT JAG VINNER FÖR JAG HAR KÄMPAT FÖR ATT HITTA NÅGON SOM SÄLJER/GER UT EXAKT DESSA BILJETTER, ÄVEN FAST DET VAR BLOGGAREN SOM HITTADE MIG SÅ HAR JAG ÄNDÅ KÄMPAT MIG HIT PÅ EGEN HAND OCH OM JAG NU INTE SKULLE VINNA SÅ ÄR JAG I ALLA FALL GLAD ATT JAG FICK CHANSEN. :D
 
I BELIEVE IN #NEVERSAYNEVER <3

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: