Category: | 2012-07-31 | 16:15:16

Julia is back!

Nu har jag (Julia) kommit hem (kom hem igår kväll) men jag ska bort igen på Fredag. Ska på kryssning från Fredag - Lördag (23 timmars kryssning) så jag ska göra mitt bästa nu med uppdateringen. Det kommer bli tufft eftersom att jag är sjukt ledsen och arg för att jag inte hade en blekaste aning om när VIP-paketen släpptes. Fick reda på det igår kväll när jag kom hem, vilket var allt för sent eftersom de släpptes 9:00 på måndags morgonen så alla VIP-paket var slut. Om ni frågar mig så tycker jag att det är väldigt konstigt att de börjar sälja sånt så här sent på sommarlovet då man redan har spenderat alla sina pengar på semestern plus att det är många som faktiskt inte har tillgång till internet (som jag tillexempel) så jag fattar faktiskt inte hur de tänker. :/ Jag blev vädligt sur och faktiskt sprang gråtandes in till mitt rum och grät under täcket i min säng för jag blev så ledsen och arg. Jag har fortfarande inte kommit över detta än utan är fortfarande på samma humör men det är inte meningen att jag ska ta ut det på er, jag vill bara tala om detta för er så att ni inte sedan undrar varför det inte har blivit någon update. För det kan bli så men jag ska göra mitt bästa som sagt.
Det kommer bli bättre update från min sida nu eftersom vi har fått en bärbar HP dator från min morbror. :) Så nu har vi två datorer. En fast/stationär (stavning) och en bärbar. Lite positiva saker har ändå hänt
 trots allt. ;)
Ok, nog om mig. Hur har ni haft det under sommaren? Är lite nyfiken. ;) Hur många av er fick någon typ av VIP-paket? Kommentera. :)
Postat av: jasmin

nee fick inget :(( har inte ens en vanlig biljet:((

Svar: Stackars dig. :( Håller tummarna för att du ska få tag i någon biljett snart då. #NeverSayNever
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-07-31 @ 21:12:08
Postat av: Dessi

Hej! Tråkigt att höra, men kan "rekommendera" viagogo. Jag köpte mina biljetter där när jag var på hans konsert i Herning, Danmark förra året. Det var jättesmidigt, vi betalade bara lite högre pris än normalt. Dock så kollade jag nu och det billigaste vip-paketet kostade 3300 kr (22/4) och 2900 kr (23/4). Jag vet inte hur mycket de kostade om du köpte de i första hand eller hur man säger, vet du? :s
Håller tummarna för att du får tag på en vip-biljett :D

Svar: Orginal pris för Meet & Greet var 3040:- Jag har råd med det, men problemet var att jag inte visste om VIP biljetterna ALLS eftersom jag inte kunde hålla mig uppdaterad om Justin på 5 dygn eftersom jag var på semester och nu ska jag snart åka iväg på kryssning (vågar knappt tänka på vad som kan hända på 23 timmar när inte jag är hemma) Tycker det är lite dåligt tänkt/planerat av ticnet/de som släppte biljetterna att de släppte de då många inte är hemma och dessutom har spenderat en del av sina pengar på semestern. :/
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-08-03 @ 11:10:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: