Category: | 2012-07-26 | 09:47:06

Hanna och Julia går på semester!

Hej alla! Julia här. Som ni vet så har Hanna åkt till Luleå och kommer inte kunna uppdatera så mycket först än hon kommer hem. Jag ska åka bort idag till mina kusiner och kommer hem på Tisdag nästa vecka och jag kommer troligtvis inte kunna uppdatera något alls på den tiden tyvärr, men vi får se hur det blir, ska försöka ta in någon som kan hålla bloggen uppdaterad de senaste dagarna. Aa, det var nog allt tror jag. Nu ska jag göra mig i ordning och packa osv... Vi hörs! :)
Postat av: Anonym

Är du/ni sugna på en ny billig design? Just nu är det sommar pris så för en fansite kostar det 50kr och en avancerad 40 kr! Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se

2012-07-28 @ 09:56:01

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: