Category: Övrigt | 2012-01-29 | 19:55:18

Söker bloggare!

Somsagt jag Jasmin bloggar knappt längre det är för jag inte hinner, har sjukt mycket plugg och sånt nu, går ju i 9an och snart börjar nationella också.

Men ifall så söker vi någon mer bloggare som kan blogga med Hanna blir ju rätt mycket om hon får blogga helt själv eller jag kommer ju blogga när jag har tid osv men annars, så om ni är intresserade är det bara att höra av er, lämna en kommentar och din email så vi kan höra av oss till dig sen, du MÅSTE kunna blogg.se , bra engelska så du kan översätta alla texter.
så lämna en kommentar om du är intresserad :)

kram

Postat av: jag

eller kanske, ni måste kunna google translate så att man kan översätta texterna där.. iallafall när det handlar om justins reklam så översätter google översätt det till justin kommersiella... lite ovanligt ord kanske??

2012-01-29 @ 20:44:48
Postat av: Karin

hej jag skicka en komentar igår från min mobil och den dog precis när jag tryckte på skicka kommentar så jag vet inte om den skickades men jag skulle gärna vilja blogga här jag är ett stort fan av justin bieber jag kan blogg.se och har haft en blogg om Justin men jag orkade inte ha den själv för det han jag inte med men nu när jag såg det här blev jag väldigt intresserad :)

2012-01-30 @ 17:43:56
Postat av: Karin

haha förlåt jag kommer itne åt min andra hotmail ([email protected]) så jag får väll ta den här

2012-01-30 @ 18:34:09
Postat av: jennifer

Jag skulle kunna tänka mig, men jag vet inte riktigt vart ni hittar informationen? Är kaaaaaaanske intresserad :)

2012-01-30 @ 19:26:24
Postat av: Nicolina Felicia Johansson!

Heej! Jag skulle kunna tänka mig att blogga jag bloggar med min syrra med men kommer att hinna både och men kommer att blogga hela tiden typ om saker han gör och så! ♥ Hör av er så fort ni kan.

([email protected]) är min mejladress:)

2012-01-31 @ 15:37:11
Postat av: Bieberflickan

Jag är en tjej på 14 somrar som bloggar om Justin Bieber och jag kan blogg.se och allt och jag skulle kunna blogga här också. :)

2012-01-31 @ 20:25:48
URL: http://justinbiebershawty.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: