Category: Jelena | 2012-02-26 | 18:22:33

Selena Gomez skaffade en tatuering av en musik not!


Selena Gomez sågs nygligen med en ny tatuering på hennes högra handled. Det rapporterades att det var en tatuering av ett hjärta. Men nej, det är det inte! Selena berättade till Access Hollywood att tatueringen faktiskt är en hyllning till hennes kärlek till musiken. 

Selena sa Access Hollywood på den femte årliga Women in Film Pre-Oscar fest i LA på fredag:
"Det är en musik not trodde alla att det var ett hjärta av någon anledning, men musiken är ett stort inflytande i mitt liv.  Jag var uppkallad efter en sångare, jag är sångerska och en massa andra personliga skäl. Så, det är vad jag fick. "
På frågan om en diamant-dubbade ringen från Justin i form av ett "J", säger Selly:
"Nej, nej - det är som nästan en vänskap ring. Det är bara på skoj. "
Selena berättade till Access Hollywood på den femte årliga Women in Film Pre-Oscar fest i LA på fredagen:
"Det är en musik not, alla trodde att det var ett hjärta av någon anledning, men musiken är ett stort inflytande i mitt liv. Jag var döpt efter en sångare, jag är sångerska och en massa andra personliga skäl. Så, det är vad jag fick. "

På frågan om diamant-dubbade ringen från Justin i form av ett "J", svarade Selly:
"Nej, nej - det är nästan som en vänskap ring. Det är bara på skoj. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: